Záruční a pozáruční servis

Bosch - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Bosch Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Bosch. Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Bosch můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Bosch telefonicky na +420 251 095 043 (v pracovní dny Po-Pá 9:00-12:00, 13:00-17:00) 2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Bosch na emai...

Siemens - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Siemens Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Siemens. Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Siemens můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Siemens telefonicky na +420 251 095 042 (v pracovní dny Po-Pá 9:00-12:00, 13:00-17:00) 2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Sieme...

AEG a Electrolux - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora AEG a Electrolux Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značek AEG a Electrolux. Autorizovaný servis AEG a Electrolux můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Electrolux telefonicky na +420261302261 (Po-Pá 8:00-20:00, So-Ne 8:00-16:30) 2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Electrolux emailem na zakaznicek...

Whirlpool - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Whirlpool Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Whirlpool. Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Whirlpool můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické podpoře Whirlpool telefonicky na +420251001001 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-18:00) 2. Nahlášení reklamace pomocí kontaktního formuláře Whirlpoo...

Concept - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční podpora a prodloužený servis Concept Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Concept. Záruční a pozáruční reklamace, prodloužený servis spotřebičů Concept můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na klientském centru Concept telefonicky na +420 465 471 400 (v pracovní dny Po-Pá 7:00-17:30) 2. Nahlášení reklamace přes email servis@my-concept.cz ...

Airforce - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční podpora a servis Airforce Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Airforce. Po uplynutí dvouleté záruční doby poskytuje výhradní dovozce do ČR společnost KITCHEN TECHNOLOGY s.r.o. na výrobky, které uvedla na trh v ČR, nadstandardní tříletou záruku na bezchybnou funkci formou bezplatného servisu. Záruku je možno uplatnit u společnost KITCHEN TECHNOLOGY s.r.o. na ...

Faber - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční podpora a servis Faber Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Faber. Po uplynutí dvouleté záruční doby poskytuje výhradní dovozce do ČR společnost Promtinvest spol. s.r.o. na výrobky, které uvedla na trh v ČR, nadstandardní tříletou záruku na bezchybnou funkci formou bezplatného servisu. Záruku je možno uplatnit u společnost Promtinvest spol. s.r.o. na základě ...

Elica - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora značky Elica Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Elica. Výhradní dovozce do ČR společnost FAVIA s.r.o. poskytuje na výrobky, které uvedla na trh v ČR zákazníkům ZDARMA službu „BEZPLATNÝ SERVIS", který přináší registrovaným uživatelům 3 roky pozáručního servisu po uplynutí dvouleté zákonné záruční lhůty, to znamená celkem 5 let v pohodě. Podm...

Brandt - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Brandt Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Brandt můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Brandt telefonicky na +420 599 529 251 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-17:00)2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Brandt na emailu hlaseni.reklamaci@elmax.cz 3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde Co je nutné k nahlášení opravy? Před nahlášením požadavku na opravu je nu...

Climadiff, Avintage, la Sommeliére - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Climadiff, Avintage, la Sommeliére Dovozcem a distributorem v ČR je firma Elmax Store a.s., Topolová 777/2, 735 42 Horní Těrlicko, IČO: 25373781. Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Climadiff, Avintage, la Sommeliére můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Climadiff, Avintage, la Sommeliére telefonicky na +420 599 529 251 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-17:00)2. Nahlášení reklamace na zá...

Romo - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Romo Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Romo můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Romo telefonicky na +420 599 529 251 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-17:00)2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Romo na emailu hlaseni.reklamaci@elmax.cz 3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde Co je nutné k nahlášení opravy? Před nahlášením požadavku na opravu je nutné mít ...

Hitachi - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Hitachi Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Hitachi můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Hitachi telefonicky na +420 599 529 251 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-17:00)2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Hitachi na emailu hlaseni.reklamaci@elmax.cz 3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde Co je nutné k nahlášení opravy? Před nahlášením požadavku na opravu j...

Ciarko Design - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Ciarko Design Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Ciarko Design můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Ciarko Design telefonicky na +420 599 529 251 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-17:00)2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Ciarko Design na emailu hlaseni.reklamaci@elmax.cz 3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde Co je nutné k nahlášení opravy? Před nahlášen...

Teka - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Teka Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Teka můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Teka telefonicky na +420 239 050 800 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-17:00) 2. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde Co je nutné k nahlášení opravy? Před nahlášením požadavku na opravu je nutné mít u sebe tyto údaje: - Sériové číslo- Kategorie výrobku- Název výrobku- Vaše kontakty (...

Philco - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční podpora a servis Philco Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Philco. Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Philco můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické podpoře Philco telefonicky na +420323204120 (v pracovní dny Po-Pá 8:30-17:00) 2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Philco na emailu servis@phi...

Kluge - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Kluge Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Kluge můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Kluge telefonicky na +420 599 529 251 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-17:00)2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Kluge na emailu hlaseni.reklamaci@elmax.cz 3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde Co je nutné k nahlášení opravy? Před nahlášením požadavku na opravu je nutné ...

Beko - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Beko Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Beko můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Beko telefonicky na 800 350 333 nebo +420 222 525 222 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-17:00)2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Beko na emailu beko@beko.cz 3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde Co je nutné k nahlášení opravy? Před nahlášením požadavku na opravu je nutné m...

KAFEBox - reklamace zboží, záruční a pozáruční podpora

Kontakt pro reklamaci výrobků, záruční a pozáruční podpora KAFEBox Záruční a pozáruční podporu KAFEBox můžete kontaktovat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince KAFEBox telefonicky na +420 777 462 722 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-17:00)2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru KAFEBox na emailu info@kafebox.cz...

Mora - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Mora Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Mora. Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Mora můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Mora telefonicky na +420800105505 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-16:00) 2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Mora na emailu servis@mora.cz 3....

Gorenje - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Gorenje Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Gorenje. Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Gorenje můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Gorenje telefonicky na +420800105505 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-16:00) 2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Gorenje na emailu ser...

Liebherr - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Liebherr Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Liebherr. Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Liebherr můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení záruční i pozáruční reklamace na zákaznické infolince Liebherr telefonicky na +420 515 247 522 (od pondělí do čtvrtka od 8:00 do 16:30 a v pátek od 8:00 do 15:00) 2. Na...

Franke - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora značky Franke Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Franke. Naše záruka na výrobní vady bude platit za předpokladu, že produkt byl nainstalován v souladu s instalačními pokyny společnosti Franke, produkt byl používán podle doporučení společnosti Franke v běžných domácích podmínkách a reklamace byla uplatněna v souladu se všemi platnými záruční...

×

Splátková kalkulačka ESSOX

×