Záruční a pozáruční servis

Bosch - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Bosch Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Bosch můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Bosch telefonicky na +420 251 095 043 (v pracovní dny Po-Pá 9:00-12:00, 13:00-17:00)2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Bosch na emailu opravy@bshg.com 3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde Co je nutné k nahlášení opravy? Před nahlášením požadavku na opravu je nutn...

Siemens - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Siemens Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Siemens můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Siemens telefonicky na +420 251 095 042 (v pracovní dny Po-Pá 9:00-12:00, 13:00-17:00)2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Siemens na emailu opravy@bshg.com 3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde Co je nutné k nahlášení opravy? Před nahlášením požadavku na opravu...

AEG a Electrolux - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora AEG a Electrolux Autorizovaný servis AEG a Electrolux můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Electrolux telefonicky na +420261302261 (Po-Pá 8:00-20:00, So-Ne 8:00-16:30)2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Electrolux emailem na zakaznicek.centrum@electrolux.com Ve všech případech potřebujete znát tyto údaje: - Sériové číslo výrobku - na šťítku spotřebiče- Produktové číslo/model - na šťítku spotřebič...

Whirlpool - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Whirlpool Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Whirlpool můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické podpoře Whirlpool telefonicky na +420251001001 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-18:00)2. Nahlášení reklamace pomocí kontaktního formuláře Whirlpool zde Před nahlášením požadavku na opravu je nutné mít u sebe tyto údaje: - Typ výrobku- Modelové označení- Výrobní číslo + 12NC servisní kód- Vaše kon...

Concept - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční podpora a prodloužený servis Concept Záruční a pozáruční reklamace, prodloužený servis spotřebičů Concept můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na klientském centru Concept telefonicky na +420 465 471 400 (v pracovní dny Po-Pá 7:00-17:30) 2. Nahlášení reklamace přes email servis@my-concept.cz Co je nutné k nahlášení opravy? Před nahlášením požadavku na opravu je nutné mít u sebe tyto údaje: - Sériové číslo výrobku- Modelové o...

Airforce - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční podpora a servis Airforce Po uplynutí dvouleté záruční doby poskytuje výhradní dovozce do ČR společnost KITCHEN TECHNOLOGY s.r.o. na výrobky, které uvedla na trh v ČR, nadstandardní tříletou záruku na bezchybnou funkci formou bezplatného servisu. Záruku je možno uplatnit u společnost KITCHEN TECHNOLOGY s.r.o. na základě záručního listu, který je součástí každého námi dodaného výrobku Airforce a prodejního dokladu s čitelným datem prodeje. Záruční a pozáruční reklam...

Faber - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční podpora a servis Faber Po uplynutí dvouleté záruční doby poskytuje výhradní dovozce do ČR společnost Promtinvest spol. s.r..o. na výrobky, které uvedla na trh v ČR, nadstandardní tříletou záruku na bezchybnou funkci formou bezplatného servisu. Záruku je možno uplatnit u společnost Promtinvest spol. s.r.o. na základě záručního listu, který je součástí každého námi dodaného výrobku Faber a prodejního dokladu s čitelným datem prodeje. Záruční a pozáruční reklamace, zá...

Elica - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora značky Elica Výhradní dovozce do ČR společnost FAVIA s.r.o. poskytuje na výrobky, které uvedla na trh v ČR zákazníkům ZDARMA službu „BEZPLATNÝ SERVIS “, který přináší registrovaným uživatelům 3 roky pozáručního servisu po uplynutí dvouleté zákonné záruční lhůty, to znamená celkem 5 let v pohodě. Podmínkou pro získání této služby je včasná registrace vámi zakoupeného produktu. Stačí odsavač par do 30 dnů od koupě registrovat ZDE. ...

Brandt - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Brandt Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Brandt můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Brandt telefonicky na +420 599 529 251 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-17:00)2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Brandt na emailu hlaseni.reklamaci@elmax.cz 3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde Co je nutné k nahlášení opravy? Před nahlášením požadavku na opravu je nu...

Climadiff, Avintage, la Sommeliére - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Climadiff, Avintage, la Sommeliére Dovozcem a distributorem v ČR je firma Elmax Store a.s., Topolová 777/2, 735 42 Horní Těrlicko, IČO: 25373781. Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Climadiff, Avintage, la Sommeliére můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Climadiff, Avintage, la Sommeliére telefonicky na +420 599 529 251 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-17:00)2. Nahlášení reklamace na zá...

Romo - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Romo Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Romo můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Romo telefonicky na +420 599 529 251 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-17:00)2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Romo na emailu hlaseni.reklamaci@elmax.cz 3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde Co je nutné k nahlášení opravy? Před nahlášením požadavku na opravu je nutné mít ...

Hitachi - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Hitachi Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Hitachi můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Hitachi telefonicky na +420 599 529 251 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-17:00)2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Hitachi na emailu hlaseni.reklamaci@elmax.cz 3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde Co je nutné k nahlášení opravy? Před nahlášením požadavku na opravu j...

Ciarko Design - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Ciarko Design Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Ciarko Design můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Ciarko Design telefonicky na +420 599 529 251 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-17:00)2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Ciarko Design na emailu hlaseni.reklamaci@elmax.cz 3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde Co je nutné k nahlášení opravy? Před nahlášen...

Teka - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Teka Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Teka můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Teka telefonicky na +420 239 050 800 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-17:00) 2. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde Co je nutné k nahlášení opravy? Před nahlášením požadavku na opravu je nutné mít u sebe tyto údaje: - Sériové číslo- Kategorie výrobku- Název výrobku- Vaše kontakty (...

Philco - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční podpora a servis Philco Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Philco můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické podpoře Philco telefonicky na +420323204120 (v pracovní dny Po-Pá 8:30-17:00)2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Philco na emailu servis@philco.cz 3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde Co je nutné k nahlášení opravy? Před nahlášením požadavku na opravu je...

Kluge - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Kluge Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Kluge můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Kluge telefonicky na +420 599 529 251 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-17:00)2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Kluge na emailu hlaseni.reklamaci@elmax.cz 3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde Co je nutné k nahlášení opravy? Před nahlášením požadavku na opravu je nutné ...

Beko - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Beko Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Beko můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Beko telefonicky na 800 350 333 nebo +420 222 525 222 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-17:00)2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Beko na emailu beko@beko.cz 3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde Co je nutné k nahlášení opravy? Před nahlášením požadavku na opravu je nutné m...

KAFEBox - reklamace zboží, záruční a pozáruční podpora

Kontakt pro reklamaci výrobků, záruční a pozáruční podpora KAFEBox Záruční a pozáruční podporu KAFEBox můžete kontaktovat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince KAFEBox telefonicky na +420 777 462 722 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-17:00)2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru KAFEBox na emailu info@kafebox.cz...

Mora - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Mora Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Mora můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Mora telefonicky na +420800105505 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-16:00)2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Mora na emailu servis@mora.cz 3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde Co je nutné k nahlášení opravy? Před nahlášením požadavku na opravu je nutné mít u sebe tyto úda...

Gorenje - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Gorenje Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Gorenje můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Gorenje telefonicky na +420800105505 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-16:00)2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Gorenje na emailu servis@gorenje.cz 3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde Co je nutné k nahlášení opravy? Před nahlášením požadavku na opravu je nutné mít ...

Liebherr - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Liebherr Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Liebherr můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení záruční i pozáruční reklamace na zákaznické infolince Liebherr telefonicky na +420 515 247 522 (od pondělí do čtvrtka od 8:00 do 16:30 a v pátek od 8:00 do 15:00)2. Nahlášení záruční i pozáruční reklamace na zákaznickém centru Liebherr na emailu service.cz@liebherr.com 3. Nahlášení záruční reklamace přes online reklamační f...

Franke - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora značky Franke Naše záruka na výrobní vady bude platit za předpokladu, že produkt byl nainstalován v souladu s instalačními pokyny společnosti Franke, produkt byl používán podle doporučení společnosti Franke v běžných domácích podmínkách a reklamace byla uplatněna v souladu se všemi platnými záručními podmínkami (včetně níže uvedených). Záruční a pozáruční reklamace spotřebičů a dřezů Franke můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení záručního...

×

Splátková kalkulačka ESSOX

×