Vše o nákupu

Pro snazší orientaci zde na jednom místě najdete ty nejdůležitější informace o nákupu, nabídce služeb, možnostech spolupráce nebo řešení nejčastějších situací. V případě, že byste nenašli odpověď na Váš dotaz nás kontaktujte.

Nejčastější dotazy zákazníků

Pokud je uvedené zboží "skladem - ihned k odeslání" znamená to, že je připraveno na našem expedičním skladu. V takovém případě můžete očekávat, že Vám zboží dorazí zpravidla do 1-2 pracovních dní od obdržení objednávky. Pokud je zboží ve stavu "skladem – odesíláme do 3 dnů", je skladem v našem externím skladu a je potřeba ho nejprve převézt na expediční sklad. V takovém případě můžete očekávat, že Vám objednávka dorazí zpravidla 2-5 pracovních dnů od objednání.

Pokud koupíte spotřebič, který má navíc prodlouženou záruku ZDARMA, tak podmínkou pro získání této služby je včasná registrace vámi zakoupeného produktu. Stačí spotřebič do 14 dnů od koupě zaregistrovat na oficiálních stránkách výrobce, kde jsou definovány podmínky této služby.

Kontakty pro reklamaci zboží, záruční i pozáruční servis prodávaných značek
- reklamace značky AEG - zde
- reklamace značky Electrolux - zde
- reklamace značky Gorenje - zde
- reklamace značky Philco - zde
- reklamace značky Whirlpool - zde
- reklamace značky Faber - zde
- reklamace značky Concept - zde
- reklamace značky Airforce - zde
- reklamace značky Bosch - zde
- reklamace značky Siemens - zde
- reklamace značky Liebherr - zde
- reklamace značky Beko - zde
- reklamace značky Mora - zde
- reklamace značky Teka - zde
- reklamace značky Avintage - zde
- reklamace značky Brandt - zde
- reklamace značky Ciarko Design - zde
- reklamace značky Climadiff - zde
- reklamace značky Hitachi - zde
- reklamace značky KAFEBox - zde
- reklamace značky Kluge - zde
- reklamace značky la Sommelière - zde
- reklamace značky Romo - zde
- reklamace značky De Dietrich - zde
- reklamace značky Franke - zde
- reklamace značky Elica - zde

Pro nejrychlejší vyřízení Vaší reklamace kontaktujte prosím přímo autorizované servisní střediska uvedených značek.

Abychom měli jistotu, že se Vám budeme moci věnovat na 120%, tak je lepší se vždy předem ohlásit po telefonu a zarezervovat si termín. Rádi Vás provedeme, vystavené modely předvedeme a pomůžeme s výběrem vhodných spotřebičů dle Vašich potřeb.

Proveďte registraci jako velkoobchodní odběratel a vyčkejte na schválení registrace. Nezapomeňte se prosím přihlásit k odběru newsletteru pro zasílání akčních nabídek. Následně se s námi spojit telefonicky nebo emailem a vyjednat Váš individuální VO ceník.

U objednávek 4 a více kusů spotřebičů můžeme provést individuální nacenění. Více v sekci „individuální cenová nabídka“.

Zákaznická linka je v provozu od 7:00 do 17:00. V případě špičky můžete na spojení čekat i několik minut. Pokud nechcete čekat, napište nám prosím na email info@parolek-shop.cz. Dotazy se snažíme zpracovávat v co nejkratším čase.

Fakturu zasíláme v případě dobírky elektronicky společně s informací o doručení zboží. U platby převodem nebo platební kartou zasíláme fakturu ihned po uhrazení objednávky. Faktury netiskneme a nepřikládáme k objednávkám. Zasíláme pouze elektronicky na email, který jste zadali do objednávky. V případě nákupu jako registrovaný zákazník naleznete faktury ve svém profilu.

Montáže v okruhu 30km kolem našeho sídla ve Svitávce zajišťuje naše rodinná firma TRUHLÁŘSTVÍ Roman Parolek, s.r.o. Pro ostatní města a kraje ČR nám montáže zajišťuje externí firma, která má profesionální a certifikované techniky. Zabýváme se montáží spotřebičů již od roku 1998. Dlouholeté znalosti a zkušenosti v této oblasti jsou naší zárukou kvality.

Naše nadstandartní služby si můžete objednat a vložit do košíku v kategorii Služby. Následně Vás budeme telefonicky kontaktovat a vyjednáme termín instalace a všechny důležité informace spojené s montáží. Upozorňujeme, že mimo náš region neprobíhá instalace v den doručení spotřebiče, protože řidič montáž neprovádí. V den doručení Vás bude kontaktovat klientské centrum a domluví s Vámí termín montáže, který bude max. do dvou dnů od doručení spotřebiče.

Pokud byla nešťastnou náhodou Vaše zásilka při přepravě poškozena, postupujte prosím dle následujících pokynů zde.

Připravili jsem pro Vás průběh vytvoření nové objednávky krok po kroku, který si můžete přečíst zde.

Potřebujete poradit?

roman-p

Roman Parolek
objednávky, velkoobchod
+420 775 593 690
info@parolek-shop.cz

Kontaktní formulář

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

×

Splátková kalkulačka ESSOX

×