Detailní popis produktu
Vysavač Sencor SVC 6001BK 3AAA
Hlavní přednosti
- Úsporný ECO motor 700 W
- HEPA filtr E12 vhodný pro alergiky
- Energetická třída A
- Pokrytí plochy až 314 m²
- Nízká hlučnost 78 dB
Výbava a příslušenství
- Teleskopická kovová XXL trubice
- Elektronická regulace výkonu
- Indikátor plného sáčku
- Automatické navíjení kabelu
- Příslušenství:
- Univerzální podlahová hubice s výsuvným kartáčem
- Kombinovaná kartáčová a štěrbinová hubice 2v1
Systém filtrace
- HEPA filtr E12
- Omyvatelný vstupní mikrofiltr
- 3l syntetický sáček
Technické parametry
- Rozměry: 430 × 280 × 240 mm
- Dosah: 10 m (kabel 7 m)
- Hlučnost: 78 dB
- Příkon: 700 W
- Energetické třídy:
- Energetická účinnost: A
- Vysávání koberců: D
- Vysávání tvrdých podlah: A
- Emise prachu: A
Náhradní příslušenství
- Sada filtrů: SVX 018HF
- Sáčky:
- 5 ks (kód: 8590669225705)
- 10 ks + vůně (kód: 8590669237791)
Praktické funkce
- Vodorovná i svislá parkovací poloha
- Měkká ochranná kolečka
- Tepelná pojistka proti přehřátí
- Snadné vyprazdňování sáčku
Parametry produktu:
Hmotnost: | 7.059 kg |
---|---|
Značka: | Sencor |
Produkt naleznete v této kategorii
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
KVALITA BYLA V OBLASTI ELEKTRONIKY NAPROSTOU NUTNOSTÍ
V letech sedmdesátých světem zmítala ropná krize, ale japonské elektronické firmy stoupaly strmě vzhůru. SENCOR byl jednou z nich. Od začátku bylo jasné, že je to značka, které ví, co chce. Kvalita byla v oblasti elektroniky naprostou nutností, SENCOR k ní ale cílevědomě přidával další atributy – novátorství a šířku sortimentu, neotřelý a originální design, barevnou škálu, unikátní vlastnosti a dostupnost, neboť SENCOR od počátku směřoval k lidem, nikoli k hračičkům, sběratelům a snobům. Značka začala exportovat do celé Asie a Evropy a postupně své trhy rozšiřovala do všech pěti kontinentů.
Kazetové magnetofony a autorádia SENCOR se staly hitem nejprve ve Velké Británii a brzy i v celé Evropě. Největším vývojovým triumfem SENCOR byl vůbec první a v mnohém průlomový vícestopý stereo magnetofon uvedený na trh už v roce 1972. Vývojáři SENCOR brzy přicházejí s dalšími převratnými technologiemi, s funkcí „reverse“ na kazetových magnetofonech, s dvojitým kazetovým magnetofonem schopným nahrávat, nebo s Mobile Hi-Fi – jedním z prvních přenosných Hi-Fi systémů vybavených systémem Dolby NR® * pro redukci šumu při nahrávání. Evropě SENCOR představí i nový přístup k autorádiům a především pak úplnou novinku – autorádia s kazetovým přehrávačem.
Technologie ale u SENCOR od samého počátku nebyly jediným cílem. Tím dalším bylo už zmíněné srdce. Lidé měli mít z produktů SENCOR především radost. Proto bylo podstatné, aby měly původní a zajímavý design, byly uživatelsky přátelské a intuitivní a nespokojovaly se s chladnou elegancí, naopak, aby přinášely do života barvy a umožňovaly individualizaci a vytvoření vztahu mezi člověkem a technikou. SENCOR tehdy razil heslo – Proč by člověk nemohl mít své elektronické pomocníky rád? A razí tohle heslo dodnes.


DO POPŘEDÍ SE ZNOVU
DOSTÁVÁ SRDCE
V devadesátých letech se SENCOR stal firmou evropskou. Je řízen z Evropy, své produkty vyrábí v Asii i v evropských zemích, ale srdcem zůstal, jak jinak, Japoncem. SENCOR se stále hlásí k tomu nejlepšímu z tradic japonského technologického zázraku a důsledně rozvíjí všechny záměry zakladatelů značky. Svět se změnil, zmenšil, ale vize a touhy zůstaly stejné. Japonská tradice a kvalita a evropské obchodní myšlení, to je dnes jen základ směřování značky SENCOR. Do popředí se znovu dostává srdce. A říká-li někdo, že emoce nemají v byznysu co dělat, hluboce mýlí.
KAŽDÝ SE MŮŽE PROJEVIT UŽ TÍM, JAKOU BARVU SI VYBERE
SENCOR dnes sází na několik trendů a právě tím je na světovém trhu výjimečný. V první řadě je to šířka sortimentu. Tak jako v Japonsku v sedmdesátých letech, tak i na počátku třetího tisíciletí po celém světě (SENCOR dnes dodává své výrobky do více než 55 zemí světa, reaguje SENCOR na každý podnět, který současný život přináší a neustále rozšiřuje portfolio svých výrobků, kterých je dnes už více než tisíc v šesti sortimentních skupinách (spotřební elektronika, tablety a telefony, kancelářská technika, autoelektronika kuchyň, domácnost, zdraví a krása) a měsíc co měsíc přibývá několik nových. A tak zatímco ostatní značky o inovacích neustále mluví, SENCOR je pravidelně promítá do své nabídky.
Stejně podstatný je design. Výrobků samotných i jejich obalů. U některých skupin výrobků nabízí SENCOR bezkonkurenčně nejširší barevnou škálu, navíc dokonale sladěnou, takže koupí-li si někdo deset různých spotřebičů například v barvě lila, může si být jist, že dostane naprosto stejný odstín. SENCOR se rozhodl skoncovat s unylými a konzervativními bledými kuchyněmi a byty. Vnáší do nich barvu a individualitu. Každý se může projevit už tím, jakou barvu si vybere. Tady se rodí onen vztah mezi člověkem a jeho elektronickým pomocníkem a utužuje se funkčností, snadným ovládáním a skvělým servisem. A samozřejmě i dostupností, protože v cenové politice razí SENCOR pravidlo: Kvalita za odpovídající cenu – ani koruna navíc! Také obaly výrobků jsou netradiční a individualizované. Na obalu prostě vidíte přesně ten výrobek, který je uvnitř, včetně jeho přesné barevnosti.


Sáčkový vysavač Pure D8 Náš nejtišší vysavač, hlučnost pouze 57 dB (A). Díky technologii SmartMode, hubici OneGo Power Clean a vysoce kvalitnímu omyvatelnému filtru, který účinně a...

Sáčkový vysavač Pure D8 Náš nejtišší vysavač, hlučnost pouze 57 dB (A). Díky technologii SmartMode, hubici OneGo Power Clean a vysoce kvalitnímu omyvatelnému filtru, který účinně a...
K tomuto produktu zatím nikdo hodnocení nepřidal. Buďte první.