🔥 BLACK NOVEMBER v plném proudu! Využijte slevy až 30% na spotřebiče prémiových značek.🔥

Sencor SVC 5001YL Multifunkční vysavač + 10% sleva v košíku při zadání slevového kupónu "BN1024"

Kód: SVC 5001YL
Novinka Black November slevovy-kod-10;BN1024
Značka: Sencor
5 799 Kč 4 793 Kč bez DPH
Na objednávku
Možnosti doručení

Detailní informace

Detailní popis produktu

Multifunkční vysavač Sencor SVC 5001YL

Hlavní přednosti

  • Výkonný motor 1600 W s 6letou zárukou
  • Mokré i suché vysávání
  • Duální filtrace (cyklón + vodní filtr)
  • HEPA filtr E12 vhodný pro alergiky
  • Dosah až 9 metrů

Výbava a příslušenství

  • Hliníková teleskopická trubice XXL
  • LED displej s elektronickou regulací výkonu
  • Automatické navíjení kabelu
  • Základní příslušenství:
    • Univerzální podlahová hubice s výsuvným kartáčem
    • Hubice pro mokré čištění podlah a oken
    • Hubice pro mokré čištění čalounění
    • Hubice pro odsávání vody
    • Turbo kartáč
    • Hubice na tvrdé podlahy
    • Dlouhá flexibilní štěrbinová hubice
    • Prachový kartáč
    • Štěrbinová hubice
    • Hubice na čalounění

Využití

  • Vysávání koberců a tvrdých podlah
  • Odstraňování kapalin
  • Čištění koberců a čalounění
  • Mytí tvrdých podlah
  • Mytí oken
  • Péče o domácí mazlíčky
  • Čištění vozidel

Technické parametry

  • Rozměry: 485 × 350 × 300 mm
  • Hmotnost: 8,4 kg
  • Délka kabelu: 6 m
  • Hlučnost: 90 dB
  • Pokrytí plochy: až 254 m²

Náhradní příslušenství

  • Sada filtrů: SVX 031HF (kód: 8590669249886)

Praktické funkce

  • Vodorovná parkovací poloha
  • Měkká kolečka pro ochranu podlah
  • Praktický úložný sáček na příslušenství

Doplňkové parametry

Kategorie: Bezsáčkové vysavače
Hmotnost: 15.26 kg
Značka: Sencor
Typ akce: Akce, BlackFriday

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

KVALITA BYLA V OBLASTI ELEKTRONIKY NAPROSTOU NUTNOSTÍ

V letech sedmdesátých světem zmítala ropná krize, ale japonské elektronické firmy stoupaly strmě vzhůru. SENCOR byl jednou z nich. Od začátku bylo jasné, že je to značka, které ví, co chce. Kvalita byla v oblasti elektroniky naprostou nutností, SENCOR k ní ale cílevědomě přidával další atributy – novátorství a šířku sortimentu, neotřelý a originální design, barevnou škálu, unikátní vlastnosti a dostupnost, neboť SENCOR od počátku směřoval k lidem, nikoli k hračičkům, sběratelům a snobům. Značka začala exportovat do celé Asie a Evropy a postupně své trhy rozšiřovala do všech pěti kontinentů.

Kazetové magnetofony a autorádia SENCOR se staly hitem nejprve ve Velké Británii a brzy i v celé Evropě. Největším vývojovým triumfem SENCOR byl vůbec první a v mnohém průlomový vícestopý stereo magnetofon uvedený na trh už v roce 1972. Vývojáři SENCOR brzy přicházejí s dalšími převratnými technologiemi, s funkcí „reverse“ na kazetových magnetofonech, s dvojitým kazetovým magnetofonem schopným nahrávat, nebo s Mobile Hi-Fi – jedním z prvních přenosných Hi-Fi systémů vybavených systémem Dolby NR® * pro redukci šumu při nahrávání. Evropě SENCOR představí i nový přístup k autorádiům a především pak úplnou novinku – autorádia s kazetovým přehrávačem.

Technologie ale u SENCOR od samého počátku nebyly jediným cílem. Tím dalším bylo už zmíněné srdce. Lidé měli mít z produktů SENCOR především radost. Proto bylo podstatné, aby měly původní a zajímavý design, byly uživatelsky přátelské a intuitivní a nespokojovaly se s chladnou elegancí, naopak, aby přinášely do života barvy a umožňovaly individualizaci a vytvoření vztahu mezi člověkem a technikou. SENCOR tehdy razil heslo – Proč by člověk nemohl mít své elektronické pomocníky rád? A razí tohle heslo dodnes.

Sencor - o značce
Sencor - o značce

DO POPŘEDÍ SE ZNOVU
DOSTÁVÁ SRDCE

V devadesátých letech se SENCOR stal firmou evropskou. Je řízen z Evropy, své produkty vyrábí v Asii i v evropských zemích, ale srdcem zůstal, jak jinak, Japoncem. SENCOR se stále hlásí k tomu nejlepšímu z tradic japonského technologického zázraku a důsledně rozvíjí všechny záměry zakladatelů značky. Svět se změnil, zmenšil, ale vize a touhy zůstaly stejné. Japonská tradice a kvalita a evropské obchodní myšlení, to je dnes jen základ směřování značky SENCOR. Do popředí se znovu dostává srdce. A říká-li někdo, že emoce nemají v byznysu co dělat, hluboce mýlí.

KAŽDÝ SE MŮŽE PROJEVIT UŽ TÍM, JAKOU BARVU SI VYBERE

SENCOR dnes sází na několik trendů a právě tím je na světovém trhu výjimečný. V první řadě je to šířka sortimentu. Tak jako v Japonsku v sedmdesátých letech, tak i na počátku třetího tisíciletí po celém světě (SENCOR dnes dodává své výrobky do více než 55 zemí světa, reaguje SENCOR na každý podnět, který současný život přináší a neustále rozšiřuje portfolio svých výrobků, kterých je dnes už více než tisíc v šesti sortimentních skupinách (spotřební elektronika, tablety a telefony, kancelářská technika, autoelektronika kuchyň, domácnost, zdraví a krása) a měsíc co měsíc přibývá několik nových.  A tak zatímco ostatní značky o inovacích neustále mluví, SENCOR je pravidelně promítá do své nabídky.

Stejně podstatný je design. Výrobků samotných i jejich obalů. U některých skupin výrobků nabízí SENCOR bezkonkurenčně nejširší barevnou škálu, navíc dokonale sladěnou, takže koupí-li si někdo deset různých spotřebičů například v barvě lila, může si být jist, že dostane naprosto stejný odstín. SENCOR se rozhodl skoncovat s unylými a konzervativními bledými kuchyněmi a byty. Vnáší do nich barvu a individualitu. Každý se může projevit už tím, jakou barvu si vybere. Tady se rodí onen vztah mezi člověkem a jeho elektronickým pomocníkem a utužuje se funkčností, snadným ovládáním a skvělým servisem. A samozřejmě i dostupností, protože v cenové politice razí SENCOR pravidlo: Kvalita za odpovídající cenu – ani koruna navíc! Také obaly výrobků jsou netradiční a individualizované. Na obalu prostě vidíte přesně ten výrobek, který je uvnitř, včetně jeho přesné barevnosti.

Sencor - o značce
×

Splátková kalkulačka ESSOX

×