🔥 BLACK NOVEMBER v plném proudu! Využijte slevy až 30% na spotřebiče prémiových značek.🔥

Sencor SVC 1025GR 3AAA Vysavač + 10% sleva v košíku při zadání slevového kupónu "BN1024"

Kód: SVC 1025GR
Novinka Black November slevovy-kod-10;BN1024
Značka: Sencor
1 899 Kč 1 569 Kč bez DPH
Skladem - odesíláme do 3 dnů
Možnosti doručení

Detailní informace

Detailní popis produktu

Bezsáčkový vysavač Sencor SVC 1025GR 3AAA

Hlavní přednosti

  • Cyclone Technology pro konstantní sací výkon
  • Clean Air HEPA H13 filtr pro alergiky
  • Nejvyšší energetická účinnost
  • Tichý provoz 78 dB
  • Velký dosah až 201 m²

Výbava a příslušenství

  • XXL kovová teleskopická trubice
  • XL nádoba na prach (2 l)
  • Automatické navíjení kabelu
  • Elektronická regulace výkonu
  • Dodávané příslušenství:
    • Univerzální podlahová hubice s výsuvným kartáčem
    • Dlouhá ohebná štěrbinová hubice
    • Prachový kartáč
    • Štěrbinová hubice

Technické parametry

  • Rozměry: 365 × 260 × 295 mm
  • Hmotnost: 3,7 kg
  • Hlučnost: 78 dB
  • Akční rádius: 8 m
  • Délka kabelu: 5 m
  • Objem nádoby: 2 l

Praktické funkce

  • Parkovací poloha pro přestávky během vysávání
  • Měkčená kolečka pro ochranu podlah
  • Ergonomické nastavení výšky trubice
  • Špičková filtrace pro alergiky

Certifikace a účinnost

  • Nejvyšší třída energetické účinnosti
  • Nejvyšší třída účinnosti vysávání tvrdých podlah
  • Nejvyšší třída účinnosti filtrace prachu

Náhradní díly

  • Náhradní filtr: SVX 042HF (kód: 8590669300709)

Doplňkové parametry

Kategorie: Bezsáčkové vysavače
Hmotnost: 6.326 kg
Značka: Sencor
Typ akce: Akce, BlackFriday

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

KVALITA BYLA V OBLASTI ELEKTRONIKY NAPROSTOU NUTNOSTÍ

V letech sedmdesátých světem zmítala ropná krize, ale japonské elektronické firmy stoupaly strmě vzhůru. SENCOR byl jednou z nich. Od začátku bylo jasné, že je to značka, které ví, co chce. Kvalita byla v oblasti elektroniky naprostou nutností, SENCOR k ní ale cílevědomě přidával další atributy – novátorství a šířku sortimentu, neotřelý a originální design, barevnou škálu, unikátní vlastnosti a dostupnost, neboť SENCOR od počátku směřoval k lidem, nikoli k hračičkům, sběratelům a snobům. Značka začala exportovat do celé Asie a Evropy a postupně své trhy rozšiřovala do všech pěti kontinentů.

Kazetové magnetofony a autorádia SENCOR se staly hitem nejprve ve Velké Británii a brzy i v celé Evropě. Největším vývojovým triumfem SENCOR byl vůbec první a v mnohém průlomový vícestopý stereo magnetofon uvedený na trh už v roce 1972. Vývojáři SENCOR brzy přicházejí s dalšími převratnými technologiemi, s funkcí „reverse“ na kazetových magnetofonech, s dvojitým kazetovým magnetofonem schopným nahrávat, nebo s Mobile Hi-Fi – jedním z prvních přenosných Hi-Fi systémů vybavených systémem Dolby NR® * pro redukci šumu při nahrávání. Evropě SENCOR představí i nový přístup k autorádiům a především pak úplnou novinku – autorádia s kazetovým přehrávačem.

Technologie ale u SENCOR od samého počátku nebyly jediným cílem. Tím dalším bylo už zmíněné srdce. Lidé měli mít z produktů SENCOR především radost. Proto bylo podstatné, aby měly původní a zajímavý design, byly uživatelsky přátelské a intuitivní a nespokojovaly se s chladnou elegancí, naopak, aby přinášely do života barvy a umožňovaly individualizaci a vytvoření vztahu mezi člověkem a technikou. SENCOR tehdy razil heslo – Proč by člověk nemohl mít své elektronické pomocníky rád? A razí tohle heslo dodnes.

Sencor - o značce
Sencor - o značce

DO POPŘEDÍ SE ZNOVU
DOSTÁVÁ SRDCE

V devadesátých letech se SENCOR stal firmou evropskou. Je řízen z Evropy, své produkty vyrábí v Asii i v evropských zemích, ale srdcem zůstal, jak jinak, Japoncem. SENCOR se stále hlásí k tomu nejlepšímu z tradic japonského technologického zázraku a důsledně rozvíjí všechny záměry zakladatelů značky. Svět se změnil, zmenšil, ale vize a touhy zůstaly stejné. Japonská tradice a kvalita a evropské obchodní myšlení, to je dnes jen základ směřování značky SENCOR. Do popředí se znovu dostává srdce. A říká-li někdo, že emoce nemají v byznysu co dělat, hluboce mýlí.

KAŽDÝ SE MŮŽE PROJEVIT UŽ TÍM, JAKOU BARVU SI VYBERE

SENCOR dnes sází na několik trendů a právě tím je na světovém trhu výjimečný. V první řadě je to šířka sortimentu. Tak jako v Japonsku v sedmdesátých letech, tak i na počátku třetího tisíciletí po celém světě (SENCOR dnes dodává své výrobky do více než 55 zemí světa, reaguje SENCOR na každý podnět, který současný život přináší a neustále rozšiřuje portfolio svých výrobků, kterých je dnes už více než tisíc v šesti sortimentních skupinách (spotřební elektronika, tablety a telefony, kancelářská technika, autoelektronika kuchyň, domácnost, zdraví a krása) a měsíc co měsíc přibývá několik nových.  A tak zatímco ostatní značky o inovacích neustále mluví, SENCOR je pravidelně promítá do své nabídky.

Stejně podstatný je design. Výrobků samotných i jejich obalů. U některých skupin výrobků nabízí SENCOR bezkonkurenčně nejširší barevnou škálu, navíc dokonale sladěnou, takže koupí-li si někdo deset různých spotřebičů například v barvě lila, může si být jist, že dostane naprosto stejný odstín. SENCOR se rozhodl skoncovat s unylými a konzervativními bledými kuchyněmi a byty. Vnáší do nich barvu a individualitu. Každý se může projevit už tím, jakou barvu si vybere. Tady se rodí onen vztah mezi člověkem a jeho elektronickým pomocníkem a utužuje se funkčností, snadným ovládáním a skvělým servisem. A samozřejmě i dostupností, protože v cenové politice razí SENCOR pravidlo: Kvalita za odpovídající cenu – ani koruna navíc! Také obaly výrobků jsou netradiční a individualizované. Na obalu prostě vidíte přesně ten výrobek, který je uvnitř, včetně jeho přesné barevnosti.

Sencor - o značce
×

Splátková kalkulačka ESSOX

×