Detailní popis produktu
Napařovací žehlička Sencor SSI 6100GR
Hlavní přednosti
- Vysoký příkon 2600 W pro rychlé zahřátí
- Silný parní výstup 35 g/min
- Parní ráz až 160 g/min
- Keramická žehlicí plocha
- Extra velká nádržka na vodu 470 ml
Praktické funkce
- Systém samočištění Self-cleaning
- Ochrana proti vodnímu kameni Anti-Calc
- Ochrana proti odkapávání Drip-Stop
- Možnost vertikálního napařování
- Funkce kropení prádla
Ovládání
- Plynulá regulace teploty
- Nastavitelná intenzita páry
- Světelná kontrolka teploty
- Termostat pro přesné nastavení
- Otočný kabel proti zamotání
Technické parametry
- Příkon: 2600 W
- Objem nádržky: 470 ml
- Délka kabelu: 1,9 m
- Rozměry: 296 × 122 × 144 mm
- Hmotnost: 1,12 kg
Obsah balení
- Napařovací žehlička
- Plnicí nádobka na vodu
- Český návod k použití
Výhody
- Nadstandardně velká nádržka na vodu
- Výkonný parní systém
- Kvalitní keramický povrch
- Účinná ochrana proti vodnímu kameni
- Snadná obsluha a údržba
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
KVALITA BYLA V OBLASTI ELEKTRONIKY NAPROSTOU NUTNOSTÍ
V letech sedmdesátých světem zmítala ropná krize, ale japonské elektronické firmy stoupaly strmě vzhůru. SENCOR byl jednou z nich. Od začátku bylo jasné, že je to značka, které ví, co chce. Kvalita byla v oblasti elektroniky naprostou nutností, SENCOR k ní ale cílevědomě přidával další atributy – novátorství a šířku sortimentu, neotřelý a originální design, barevnou škálu, unikátní vlastnosti a dostupnost, neboť SENCOR od počátku směřoval k lidem, nikoli k hračičkům, sběratelům a snobům. Značka začala exportovat do celé Asie a Evropy a postupně své trhy rozšiřovala do všech pěti kontinentů.
Kazetové magnetofony a autorádia SENCOR se staly hitem nejprve ve Velké Británii a brzy i v celé Evropě. Největším vývojovým triumfem SENCOR byl vůbec první a v mnohém průlomový vícestopý stereo magnetofon uvedený na trh už v roce 1972. Vývojáři SENCOR brzy přicházejí s dalšími převratnými technologiemi, s funkcí „reverse“ na kazetových magnetofonech, s dvojitým kazetovým magnetofonem schopným nahrávat, nebo s Mobile Hi-Fi – jedním z prvních přenosných Hi-Fi systémů vybavených systémem Dolby NR® * pro redukci šumu při nahrávání. Evropě SENCOR představí i nový přístup k autorádiům a především pak úplnou novinku – autorádia s kazetovým přehrávačem.
Technologie ale u SENCOR od samého počátku nebyly jediným cílem. Tím dalším bylo už zmíněné srdce. Lidé měli mít z produktů SENCOR především radost. Proto bylo podstatné, aby měly původní a zajímavý design, byly uživatelsky přátelské a intuitivní a nespokojovaly se s chladnou elegancí, naopak, aby přinášely do života barvy a umožňovaly individualizaci a vytvoření vztahu mezi člověkem a technikou. SENCOR tehdy razil heslo – Proč by člověk nemohl mít své elektronické pomocníky rád? A razí tohle heslo dodnes.


DO POPŘEDÍ SE ZNOVU
DOSTÁVÁ SRDCE
V devadesátých letech se SENCOR stal firmou evropskou. Je řízen z Evropy, své produkty vyrábí v Asii i v evropských zemích, ale srdcem zůstal, jak jinak, Japoncem. SENCOR se stále hlásí k tomu nejlepšímu z tradic japonského technologického zázraku a důsledně rozvíjí všechny záměry zakladatelů značky. Svět se změnil, zmenšil, ale vize a touhy zůstaly stejné. Japonská tradice a kvalita a evropské obchodní myšlení, to je dnes jen základ směřování značky SENCOR. Do popředí se znovu dostává srdce. A říká-li někdo, že emoce nemají v byznysu co dělat, hluboce mýlí.
KAŽDÝ SE MŮŽE PROJEVIT UŽ TÍM, JAKOU BARVU SI VYBERE
SENCOR dnes sází na několik trendů a právě tím je na světovém trhu výjimečný. V první řadě je to šířka sortimentu. Tak jako v Japonsku v sedmdesátých letech, tak i na počátku třetího tisíciletí po celém světě (SENCOR dnes dodává své výrobky do více než 55 zemí světa, reaguje SENCOR na každý podnět, který současný život přináší a neustále rozšiřuje portfolio svých výrobků, kterých je dnes už více než tisíc v šesti sortimentních skupinách (spotřební elektronika, tablety a telefony, kancelářská technika, autoelektronika kuchyň, domácnost, zdraví a krása) a měsíc co měsíc přibývá několik nových. A tak zatímco ostatní značky o inovacích neustále mluví, SENCOR je pravidelně promítá do své nabídky.
Stejně podstatný je design. Výrobků samotných i jejich obalů. U některých skupin výrobků nabízí SENCOR bezkonkurenčně nejširší barevnou škálu, navíc dokonale sladěnou, takže koupí-li si někdo deset různých spotřebičů například v barvě lila, může si být jist, že dostane naprosto stejný odstín. SENCOR se rozhodl skoncovat s unylými a konzervativními bledými kuchyněmi a byty. Vnáší do nich barvu a individualitu. Každý se může projevit už tím, jakou barvu si vybere. Tady se rodí onen vztah mezi člověkem a jeho elektronickým pomocníkem a utužuje se funkčností, snadným ovládáním a skvělým servisem. A samozřejmě i dostupností, protože v cenové politice razí SENCOR pravidlo: Kvalita za odpovídající cenu – ani koruna navíc! Také obaly výrobků jsou netradiční a individualizované. Na obalu prostě vidíte přesně ten výrobek, který je uvnitř, včetně jeho přesné barevnosti.


Rychlá a snadná péče o oděvy Napařovací žehlička Care 500 se rychle zahřeje a je připravena zbavit vaše oblečení pomačkání. Tento kompaktní model se snadno používá a skladuje. Dodá...

Přizpůsobené množství páry a teplota pro optimální péči Napařovací žehlička Refine 700 nabízí přizpůsobené programy s optimální distribucí páry a teplotou pro všechny tkaniny. Přes...

Rychlá a snadná péče o oděvy Napařovací žehlička Care 500 se rychle zahřeje a je připravena zbavit vaše oblečení pomačkání. Tento kompaktní model se snadno používá a skladuje. Dodá...

Přizpůsobené množství páry a teplota pro optimální péči Napařovací žehlička Refine 700 nabízí přizpůsobené programy s optimální distribucí páry a teplotou pro všechny tkaniny. Přes...

Rychlá a snadná péče o oděvy Napařovací žehlička Care 500 se rychle zahřeje a je připravena zbavit vaše oblečení pomačkání. Tento kompaktní model se snadno používá a skladuje. Dodá...
K tomuto produktu zatím nikdo hodnocení nepřidal. Buďte první.