📦 Během vánočních svátků neprobíhá vyřizování objednávek. Nové objednávky začneme zpracovávat 6.1.2025. Děkujeme za pochopení.

Sencor SRV 9550BK Robotický vysavač

Kód: SRV 9550BK

Detailní popis produktu

systém cyklonové filtrace SUPER CYCLONE s podtlakem 8 000 Pa
přesná laserová navigace /LIDAR/
prémiová 6 400 mAh silná Li-Ion baterie LG pro až 200 minut úklidu
účinné aktivní mopování během vysávání
mapa až 5 různých podlaží díky funkci multi-mapping
možnost nastavení optimálního úklidu pro každou místnost zvlášť díky funkci multi-room
4 úklidové režimy /pro úklid definované plochy 1x či 2 x, pouze podél stěn nebo pouze znečištěné místo
neomezená plocha úklidu díky sofistikovanému laserovému mapování
wifi 2,4 GHz / 5 GHz
ideální pro čištění koberců, plovoucích podlah, parket, linolea, dlažby atd.
infračervené přední senzory proti nárazu a pádu ze schodů
BLDC motor 65 W /bezuhlíkový stejnosměrný/ zaručuje vysoký výkon, tichý chod a dlouhou provozní životnost
NAVÁDĚCÍ SYSTÉM SENCOR NAV. 18.0
navádění a orientace v prostoru pomocí laserového systému LIDAR, gyroskopu, infračervených senzorů a detektoru schodů a dalších senzorů překážek.
neomezená plocha úklidu díky Lidar a silné baterii
aktivní systém mapování prostoru s uložením až 5 různých pater domu
možnost nastavení optimálního úklidu pro každou místnost v domě
intuitivní nastavení zakázaných zón úklidu
FUNKCE „MOP"
možnost mokrého stírání současně s vysáváním
průtok vody regulovaný pomocí elektrického čerpadla
unikátní pohyb ve tvaru písmene Y při vytírání simuluje klasické ruční mopování
včetně zásobníku na vodu a stírací utěrky
SYSTÉM VYSAVAČE SE TŘEMI ROTAČNÍMI KARTÁČI
vynikající účinnost sběru nečistot díky cyklonovému podtlaku 8000 Pa
automatické zvýšení sacího výkonu na koberci
výkonný hlavní rotační kartáč je ideální pro vysávání koberců a pevných podlah
2 druhy výměnného hlavního kartáče pro různé povrchy
rotační boční kartáč zaručuje dokonalé čištění v rozích a u stěn
VELKÉ MNOŽSTVÍ SENZORŮ
senzor nárazníku pro detekci překážek
detektor schodů pro bezproblémové použití i ve vícepodlažních budovách
senzor pro přesnou navigaci zaručuje automatický návrat do nabíjecí stanice
2 NÁDOBY NA PRACH
nádoba určená pouze pro suché vysávání – 480 ml nečistot
kombinovaná nádoba pro stírání – 240 ml na nečistoty a 260 ml na vodu pro mop
BOHATÉ FUNKCE APLIKACE
výběr až z 5 různých map (podlaží domu, nebo více bytů)
funkce multi-room pro pojmenování a správu jednotlivých místností
chytré plánování termínů úklidu /jeden den, více dní v průběhu týdne/
možnost nastavení parametrů úklidu /sacího výkonu i intenzity navlhčování mopu/ pro každou místnost zvlášť
virtuální zeď pro jednoduché označení zakázaných zón
možnost programu čištění jen podél stěn a v rozích nebo pouze označených míst
zadání intenzivního úklidu (každé místo vyčistí 2x)
provozní doba až 200 minut na jedno nabití baterie
automatický návrat do nabíjecí základny po dokončení programu
automatický návrat do nabíjecí základny při nedostatečném nabití baterie
automatické vypnutí, dojde-li k zablokování kol
automatické monitorování servisních úkonů pomocí výstražných zpráv zobrazených na displeji dálkového ovládání
indikátor stavu baterie na těle vysavače (pohotovostní režim, nabíjení, zcela nabitá)
dálkové ovládání pomocí Wi-Fi aplikace mobilního telefonu
možnost ovládání přes ALEXA / GOOGLE HOME
nabíjecí základna
baterie: 6 400 mAh, Li-ion (úplné nabití asi po 4 hodinách)
může přejíždět dveřní prahy až do výšky 1,8 cm
úroveň hlučnosti: <(><<)>69 dB

Doplňkové parametry

Kategorie: Robotické vysavače
Hmotnost: 7.24 kg
Značka: Sencor

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

KVALITA BYLA V OBLASTI ELEKTRONIKY NAPROSTOU NUTNOSTÍ

V letech sedmdesátých světem zmítala ropná krize, ale japonské elektronické firmy stoupaly strmě vzhůru. SENCOR byl jednou z nich. Od začátku bylo jasné, že je to značka, které ví, co chce. Kvalita byla v oblasti elektroniky naprostou nutností, SENCOR k ní ale cílevědomě přidával další atributy – novátorství a šířku sortimentu, neotřelý a originální design, barevnou škálu, unikátní vlastnosti a dostupnost, neboť SENCOR od počátku směřoval k lidem, nikoli k hračičkům, sběratelům a snobům. Značka začala exportovat do celé Asie a Evropy a postupně své trhy rozšiřovala do všech pěti kontinentů.

Kazetové magnetofony a autorádia SENCOR se staly hitem nejprve ve Velké Británii a brzy i v celé Evropě. Největším vývojovým triumfem SENCOR byl vůbec první a v mnohém průlomový vícestopý stereo magnetofon uvedený na trh už v roce 1972. Vývojáři SENCOR brzy přicházejí s dalšími převratnými technologiemi, s funkcí „reverse“ na kazetových magnetofonech, s dvojitým kazetovým magnetofonem schopným nahrávat, nebo s Mobile Hi-Fi – jedním z prvních přenosných Hi-Fi systémů vybavených systémem Dolby NR® * pro redukci šumu při nahrávání. Evropě SENCOR představí i nový přístup k autorádiům a především pak úplnou novinku – autorádia s kazetovým přehrávačem.

Technologie ale u SENCOR od samého počátku nebyly jediným cílem. Tím dalším bylo už zmíněné srdce. Lidé měli mít z produktů SENCOR především radost. Proto bylo podstatné, aby měly původní a zajímavý design, byly uživatelsky přátelské a intuitivní a nespokojovaly se s chladnou elegancí, naopak, aby přinášely do života barvy a umožňovaly individualizaci a vytvoření vztahu mezi člověkem a technikou. SENCOR tehdy razil heslo – Proč by člověk nemohl mít své elektronické pomocníky rád? A razí tohle heslo dodnes.

Sencor - o značce
Sencor - o značce

DO POPŘEDÍ SE ZNOVU
DOSTÁVÁ SRDCE

V devadesátých letech se SENCOR stal firmou evropskou. Je řízen z Evropy, své produkty vyrábí v Asii i v evropských zemích, ale srdcem zůstal, jak jinak, Japoncem. SENCOR se stále hlásí k tomu nejlepšímu z tradic japonského technologického zázraku a důsledně rozvíjí všechny záměry zakladatelů značky. Svět se změnil, zmenšil, ale vize a touhy zůstaly stejné. Japonská tradice a kvalita a evropské obchodní myšlení, to je dnes jen základ směřování značky SENCOR. Do popředí se znovu dostává srdce. A říká-li někdo, že emoce nemají v byznysu co dělat, hluboce mýlí.

KAŽDÝ SE MŮŽE PROJEVIT UŽ TÍM, JAKOU BARVU SI VYBERE

SENCOR dnes sází na několik trendů a právě tím je na světovém trhu výjimečný. V první řadě je to šířka sortimentu. Tak jako v Japonsku v sedmdesátých letech, tak i na počátku třetího tisíciletí po celém světě (SENCOR dnes dodává své výrobky do více než 55 zemí světa, reaguje SENCOR na každý podnět, který současný život přináší a neustále rozšiřuje portfolio svých výrobků, kterých je dnes už více než tisíc v šesti sortimentních skupinách (spotřební elektronika, tablety a telefony, kancelářská technika, autoelektronika kuchyň, domácnost, zdraví a krása) a měsíc co měsíc přibývá několik nových.  A tak zatímco ostatní značky o inovacích neustále mluví, SENCOR je pravidelně promítá do své nabídky.

Stejně podstatný je design. Výrobků samotných i jejich obalů. U některých skupin výrobků nabízí SENCOR bezkonkurenčně nejširší barevnou škálu, navíc dokonale sladěnou, takže koupí-li si někdo deset různých spotřebičů například v barvě lila, může si být jist, že dostane naprosto stejný odstín. SENCOR se rozhodl skoncovat s unylými a konzervativními bledými kuchyněmi a byty. Vnáší do nich barvu a individualitu. Každý se může projevit už tím, jakou barvu si vybere. Tady se rodí onen vztah mezi člověkem a jeho elektronickým pomocníkem a utužuje se funkčností, snadným ovládáním a skvělým servisem. A samozřejmě i dostupností, protože v cenové politice razí SENCOR pravidlo: Kvalita za odpovídající cenu – ani koruna navíc! Také obaly výrobků jsou netradiční a individualizované. Na obalu prostě vidíte přesně ten výrobek, který je uvnitř, včetně jeho přesné barevnosti.

Sencor - o značce
×

Splátková kalkulačka ESSOX

×