🔥 BLACK NOVEMBER v plném proudu! Využijte slevy až 30% na spotřebiče prémiových značek.🔥

Sencor SPP 2200SS Zavařovací hrnec + 10% sleva v košíku při zadání slevového kupónu "BF1024"

Kód: SPP 2200SS
BLACK FRIDAY slevovy-kod-10;BF1024 -10 %
Značka: Sencor
2 699 Kč 2 231 Kč bez DPH
Skladem - odesíláme do 3 dnů
Možnosti doručení

Detailní informace

Detailní popis produktu

Automatický zavařovací hrnec Sencor SPP 2200SS

Nerezový zavařovací hrnec s objemem 27 litrů pro zavařování, sterilizaci a přípravu horkých nápojů. Vybaven nastavitelným termostatem, časovačem a praktickým výtokovým kohoutem.

Hlavní přednosti

  • Velký objem 27 litrů
  • Kapacita až 14 litrových zavařovacích sklenic
  • Nastavitelný termostat 30-100 °C
  • Výtokový kohout pro stáčení nápojů
  • Hygienické nerezové provedení

Režimy zavařování

  • Časovač 20-120 minut
  • Funkce nepřetržitého chodu
  • Automatické řízení teploty
  • Zvuková signalizace dosažení teploty

Praktické vlastnosti

  • Tepelně izolované rukojeti proti popálení
  • Skryté topné těleso
  • Rovné dno
  • Snadná údržba
  • Bez vlivu na chuť pokrmů

Bezpečnostní prvky

  • Ochrana proti přehřátí
  • Ochrana při provozu naprázdno

Technické parametry

  • Příkon: 1800 W
  • Objem: 27 l
  • Průměr: 38 cm
  • Výška s víkem: 45,5 cm
  • Výška bez víka: 40,5 cm

Součást balení

  • Rošt na zavařovací sklenice (⌀ 31,1 cm)

Využití

  • Zavařování ovoce a zeleniny
  • Sterilizace
  • Příprava horkých nápojů
  • Vaření polévek a omáček
  • Svařené víno, punč, čaj

Doplňkové parametry

Kategorie: Elektrické hrnce
Hmotnost: 4.52 kg
Značka: Sencor
Typ akce: Akce, BlackFriday

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

KVALITA BYLA V OBLASTI ELEKTRONIKY NAPROSTOU NUTNOSTÍ

V letech sedmdesátých světem zmítala ropná krize, ale japonské elektronické firmy stoupaly strmě vzhůru. SENCOR byl jednou z nich. Od začátku bylo jasné, že je to značka, které ví, co chce. Kvalita byla v oblasti elektroniky naprostou nutností, SENCOR k ní ale cílevědomě přidával další atributy – novátorství a šířku sortimentu, neotřelý a originální design, barevnou škálu, unikátní vlastnosti a dostupnost, neboť SENCOR od počátku směřoval k lidem, nikoli k hračičkům, sběratelům a snobům. Značka začala exportovat do celé Asie a Evropy a postupně své trhy rozšiřovala do všech pěti kontinentů.

Kazetové magnetofony a autorádia SENCOR se staly hitem nejprve ve Velké Británii a brzy i v celé Evropě. Největším vývojovým triumfem SENCOR byl vůbec první a v mnohém průlomový vícestopý stereo magnetofon uvedený na trh už v roce 1972. Vývojáři SENCOR brzy přicházejí s dalšími převratnými technologiemi, s funkcí „reverse“ na kazetových magnetofonech, s dvojitým kazetovým magnetofonem schopným nahrávat, nebo s Mobile Hi-Fi – jedním z prvních přenosných Hi-Fi systémů vybavených systémem Dolby NR® * pro redukci šumu při nahrávání. Evropě SENCOR představí i nový přístup k autorádiům a především pak úplnou novinku – autorádia s kazetovým přehrávačem.

Technologie ale u SENCOR od samého počátku nebyly jediným cílem. Tím dalším bylo už zmíněné srdce. Lidé měli mít z produktů SENCOR především radost. Proto bylo podstatné, aby měly původní a zajímavý design, byly uživatelsky přátelské a intuitivní a nespokojovaly se s chladnou elegancí, naopak, aby přinášely do života barvy a umožňovaly individualizaci a vytvoření vztahu mezi člověkem a technikou. SENCOR tehdy razil heslo – Proč by člověk nemohl mít své elektronické pomocníky rád? A razí tohle heslo dodnes.

Sencor - o značce
Sencor - o značce

DO POPŘEDÍ SE ZNOVU
DOSTÁVÁ SRDCE

V devadesátých letech se SENCOR stal firmou evropskou. Je řízen z Evropy, své produkty vyrábí v Asii i v evropských zemích, ale srdcem zůstal, jak jinak, Japoncem. SENCOR se stále hlásí k tomu nejlepšímu z tradic japonského technologického zázraku a důsledně rozvíjí všechny záměry zakladatelů značky. Svět se změnil, zmenšil, ale vize a touhy zůstaly stejné. Japonská tradice a kvalita a evropské obchodní myšlení, to je dnes jen základ směřování značky SENCOR. Do popředí se znovu dostává srdce. A říká-li někdo, že emoce nemají v byznysu co dělat, hluboce mýlí.

KAŽDÝ SE MŮŽE PROJEVIT UŽ TÍM, JAKOU BARVU SI VYBERE

SENCOR dnes sází na několik trendů a právě tím je na světovém trhu výjimečný. V první řadě je to šířka sortimentu. Tak jako v Japonsku v sedmdesátých letech, tak i na počátku třetího tisíciletí po celém světě (SENCOR dnes dodává své výrobky do více než 55 zemí světa, reaguje SENCOR na každý podnět, který současný život přináší a neustále rozšiřuje portfolio svých výrobků, kterých je dnes už více než tisíc v šesti sortimentních skupinách (spotřební elektronika, tablety a telefony, kancelářská technika, autoelektronika kuchyň, domácnost, zdraví a krása) a měsíc co měsíc přibývá několik nových.  A tak zatímco ostatní značky o inovacích neustále mluví, SENCOR je pravidelně promítá do své nabídky.

Stejně podstatný je design. Výrobků samotných i jejich obalů. U některých skupin výrobků nabízí SENCOR bezkonkurenčně nejširší barevnou škálu, navíc dokonale sladěnou, takže koupí-li si někdo deset různých spotřebičů například v barvě lila, může si být jist, že dostane naprosto stejný odstín. SENCOR se rozhodl skoncovat s unylými a konzervativními bledými kuchyněmi a byty. Vnáší do nich barvu a individualitu. Každý se může projevit už tím, jakou barvu si vybere. Tady se rodí onen vztah mezi člověkem a jeho elektronickým pomocníkem a utužuje se funkčností, snadným ovládáním a skvělým servisem. A samozřejmě i dostupností, protože v cenové politice razí SENCOR pravidlo: Kvalita za odpovídající cenu – ani koruna navíc! Také obaly výrobků jsou netradiční a individualizované. Na obalu prostě vidíte přesně ten výrobek, který je uvnitř, včetně jeho přesné barevnosti.

Sencor - o značce
×

Splátková kalkulačka ESSOX

×