🔥 BLACK NOVEMBER v plném proudu! Využijte slevy až 30% na spotřebiče prémiových značek.🔥

Sencor SCE 5070BK + 10% sleva v košíku při zadání slevového kupónu "BN1024"

Kód: SCE 5070BK
Novinka Black November slevovy-kod-10;BN1024
Značka: Sencor
949 Kč 784 Kč bez DPH
Skladem - odesíláme do 3 dnů
Možnosti doručení

Detailní informace

Detailní popis produktu

JSEM SENCOR KÁVOVAR SCE 5070BK

Skvělá, čerstvě namletá káva má dokonalé aroma i chuť! Vychutnejte si čerstvou překapávanou kávu, která zpříjemní den svou vůní. Jsem Sencor kávovar SCE 5070 BK a připravím i 
15 
šálků kávy nebo lahodného čaje najednou s 
objemem 1,8 
l.
Překapu kávu pro Vaše chvíle, ale i pro chvíle s přáteli nebo rodinou. Jsem oblečen v elegantní černé s nerezovým doplňkem, v kterém je umístěn LCD displej. Výborně doplním každou domácnost o 
super kávovar s užitečnými funkcemi. 

LCD DISPLEJ S NĚKOLIKA FUNKCEMI?

Hodinami Vám sdělím, kolik je hodin. Na LCD displejizobrazuji čas, který lze snadno nastavit a k němu mám připojenou funkci automatického zapnutí překapávání. Zvolte si svůj oblíbený čas k popíjení kávy nebo čaje a já se automaticky spustím. Během překapávání mě můžete vyjmout, nalít si kávu a zase mě vrátit zpátky. Se systémem Drip-Stop nikde nenakapu a vždy dokončím svou práci. Navíc, s nahřívací plotýnkou udržím nápoj v ideální teplotě.

PRACUJI S VYJÍMATELNÝM PERMANENTNÍM FILTREM

Sencor myslel na Vás i na životní prostředí. Umožnil mi pracovat s permanentním filtrem, který je jednoduše vyjímatelný a 
omyvatelný.
Už není třeba myslet na opakované kupovaní papírových filtrů. 

MYSLÍM NA BEZPEČNOST!

Nesmím zapomenout na mou konvici s 
objemem 1,8 
l
, která je vyrobena z velmi kvalitního skla a disponuje praktickým víčkem, tepelně izolovanou rukojetí a ukazatelem množství již překapané kávy. S těmito vlastnostmi je manipulace s konvicí bezpečná a 
rychlá. Navíc jsem dokonale stabilní a s pojistkou mi nehrozí přehřátí. Pro mě je to bezva propojení, kterým zajišťuji bezpečný provoz.

MÉ HLAVNÍ PŘEDNOSTI 

  • Ideální pro uvaření 15 šálků překapávané kávy najednou
  • LCD display s funkcemi
  • Nádoba o objemu 1,8 l

FUNKCE A VLASTNOSTI

Ideální pro uvaření 15 šálků překapávané kávy najednou
Možnost přípravy překapávané kávy, ale i horkých nápojů (čaj, instantní nápoje…)
LCD display s funkcemi
Nádoba o objemu 1,8 l
Skleněná konvice (1,8 l) s praktickým uzavíratelným víčkem
Tepelně izolovaná rukojeť konvice
Vyjímatelný permanentní filtr
Možnost použití jednorázových papírových filtrů (velikost 4)
Nepřilnavá ohřívací deska pro udržení optimální teploty pro servírování teplých nápojů
Systém Drip Stop proti odkapávání = okamžitě ukončí odkapávání nápoje, je-li konvice vyjmuta z přístroje
Označení hladiny vody na nádobě a konvice s indikací počtu šálků
Indikátor upozorňuje na nedostatek vody
Snadné čištění
Hlavní spínač s indikátorem napájení
Stabilní protiskluzová základna
Ochrana proti přehřátí

PŘÍSLUŠENSTVÍ

Zásobník na vodu s kapacitou 1,8 l
Tělo kávovaru
Napájecí kabel
Permanentní vyjímatelný filtr na kávu
Vyjímatelný držák filtru
Skleněná konvice o objemu 1,8 l
Odměrka na kávu

ROZMĚRY A SPECIFIKACE

Příkon 1 000 W
Délka napájecího kabelu: 0,8 m
Rozměry (D x Š x V): 215 x 205 x 325 mm
Hmotnost: 1,6 kg
Kapacita zásobníku: 1,8 l
Napětí: 220-240 V

Doplňkové parametry

Kategorie: Překapávací kávovary
Hmotnost: 2.349 kg
Značka: Sencor
Typ akce: Akce, BlackFriday

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

KVALITA BYLA V OBLASTI ELEKTRONIKY NAPROSTOU NUTNOSTÍ

V letech sedmdesátých světem zmítala ropná krize, ale japonské elektronické firmy stoupaly strmě vzhůru. SENCOR byl jednou z nich. Od začátku bylo jasné, že je to značka, které ví, co chce. Kvalita byla v oblasti elektroniky naprostou nutností, SENCOR k ní ale cílevědomě přidával další atributy – novátorství a šířku sortimentu, neotřelý a originální design, barevnou škálu, unikátní vlastnosti a dostupnost, neboť SENCOR od počátku směřoval k lidem, nikoli k hračičkům, sběratelům a snobům. Značka začala exportovat do celé Asie a Evropy a postupně své trhy rozšiřovala do všech pěti kontinentů.

Kazetové magnetofony a autorádia SENCOR se staly hitem nejprve ve Velké Británii a brzy i v celé Evropě. Největším vývojovým triumfem SENCOR byl vůbec první a v mnohém průlomový vícestopý stereo magnetofon uvedený na trh už v roce 1972. Vývojáři SENCOR brzy přicházejí s dalšími převratnými technologiemi, s funkcí „reverse“ na kazetových magnetofonech, s dvojitým kazetovým magnetofonem schopným nahrávat, nebo s Mobile Hi-Fi – jedním z prvních přenosných Hi-Fi systémů vybavených systémem Dolby NR® * pro redukci šumu při nahrávání. Evropě SENCOR představí i nový přístup k autorádiům a především pak úplnou novinku – autorádia s kazetovým přehrávačem.

Technologie ale u SENCOR od samého počátku nebyly jediným cílem. Tím dalším bylo už zmíněné srdce. Lidé měli mít z produktů SENCOR především radost. Proto bylo podstatné, aby měly původní a zajímavý design, byly uživatelsky přátelské a intuitivní a nespokojovaly se s chladnou elegancí, naopak, aby přinášely do života barvy a umožňovaly individualizaci a vytvoření vztahu mezi člověkem a technikou. SENCOR tehdy razil heslo – Proč by člověk nemohl mít své elektronické pomocníky rád? A razí tohle heslo dodnes.

Sencor - o značce
Sencor - o značce

DO POPŘEDÍ SE ZNOVU
DOSTÁVÁ SRDCE

V devadesátých letech se SENCOR stal firmou evropskou. Je řízen z Evropy, své produkty vyrábí v Asii i v evropských zemích, ale srdcem zůstal, jak jinak, Japoncem. SENCOR se stále hlásí k tomu nejlepšímu z tradic japonského technologického zázraku a důsledně rozvíjí všechny záměry zakladatelů značky. Svět se změnil, zmenšil, ale vize a touhy zůstaly stejné. Japonská tradice a kvalita a evropské obchodní myšlení, to je dnes jen základ směřování značky SENCOR. Do popředí se znovu dostává srdce. A říká-li někdo, že emoce nemají v byznysu co dělat, hluboce mýlí.

KAŽDÝ SE MŮŽE PROJEVIT UŽ TÍM, JAKOU BARVU SI VYBERE

SENCOR dnes sází na několik trendů a právě tím je na světovém trhu výjimečný. V první řadě je to šířka sortimentu. Tak jako v Japonsku v sedmdesátých letech, tak i na počátku třetího tisíciletí po celém světě (SENCOR dnes dodává své výrobky do více než 55 zemí světa, reaguje SENCOR na každý podnět, který současný život přináší a neustále rozšiřuje portfolio svých výrobků, kterých je dnes už více než tisíc v šesti sortimentních skupinách (spotřební elektronika, tablety a telefony, kancelářská technika, autoelektronika kuchyň, domácnost, zdraví a krása) a měsíc co měsíc přibývá několik nových.  A tak zatímco ostatní značky o inovacích neustále mluví, SENCOR je pravidelně promítá do své nabídky.

Stejně podstatný je design. Výrobků samotných i jejich obalů. U některých skupin výrobků nabízí SENCOR bezkonkurenčně nejširší barevnou škálu, navíc dokonale sladěnou, takže koupí-li si někdo deset různých spotřebičů například v barvě lila, může si být jist, že dostane naprosto stejný odstín. SENCOR se rozhodl skoncovat s unylými a konzervativními bledými kuchyněmi a byty. Vnáší do nich barvu a individualitu. Každý se může projevit už tím, jakou barvu si vybere. Tady se rodí onen vztah mezi člověkem a jeho elektronickým pomocníkem a utužuje se funkčností, snadným ovládáním a skvělým servisem. A samozřejmě i dostupností, protože v cenové politice razí SENCOR pravidlo: Kvalita za odpovídající cenu – ani koruna navíc! Také obaly výrobků jsou netradiční a individualizované. Na obalu prostě vidíte přesně ten výrobek, který je uvnitř, včetně jeho přesné barevnosti.

Sencor - o značce
×

Splátková kalkulačka ESSOX

×