Sencor SAC MT1240C Mobilní klimatizace

Kód: SAC MT1240C
Novinka
Značka: Sencor
10 999 Kč 9 090 Kč bez DPH
Na objednávku
Možnosti doručení

Detailní informace

Detailní popis produktu

mobilní klimatizace Wi-Fi
12 000 BTU/h
4 režimy provozu (Chlazení / Ventilace / Odvlhčování / Automatický)
4 úrovně nastavení rychlosti (Vysoká / Střední / Nízká / Automatická)
teplota nastavitelná v rozsahu 17-35 °C
objem proudícího vzduchu: 420 / 370 / 355 m3/h (Vysoká / Střední / Nízká rychlost)
doporučená plocha místnosti: 42-47 m2
doporučená velikost místnosti: 109-122 m3 (Přepočteno na podmínky střední Evropy)
výkon odvlhčování: (84 l/den)
dotykový ovládací panel s displejem, zobrazující Teplotu • Režim • rychlost • Časovač
dálkové ovládání s funkcemi FOLLOW ME a SHORTCUT
ovládání přes Wi-Fi s apliikací Sencor HOME
24h časovač s možností odloženého startu a vypnutí
noční režim „Spánku" pro úsporu energie a klidnější chod během noci
integrovaný zásobník na kondenzát (o objemu 1 l) s výpustí a indikací naplnění
funkce samoodpařování kondenzátu – za běžných podmínek odpadá nutnost vylévat kondenzát • Místnost není vysušována
kompletní sada pro odvod teplého vzduchu a těsnění oken
4 pojezdová kolečka a integrovaná rukojeť pro snazší manipulaci
0,21 kg ekologického chladiva R290 bez emise skleníkových plynů

Doplňkové parametry

Kategorie: Klimatizace
Hmotnost: 38.68 kg
Značka: Sencor

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

KVALITA BYLA V OBLASTI ELEKTRONIKY NAPROSTOU NUTNOSTÍ

V letech sedmdesátých světem zmítala ropná krize, ale japonské elektronické firmy stoupaly strmě vzhůru. SENCOR byl jednou z nich. Od začátku bylo jasné, že je to značka, které ví, co chce. Kvalita byla v oblasti elektroniky naprostou nutností, SENCOR k ní ale cílevědomě přidával další atributy – novátorství a šířku sortimentu, neotřelý a originální design, barevnou škálu, unikátní vlastnosti a dostupnost, neboť SENCOR od počátku směřoval k lidem, nikoli k hračičkům, sběratelům a snobům. Značka začala exportovat do celé Asie a Evropy a postupně své trhy rozšiřovala do všech pěti kontinentů.

Kazetové magnetofony a autorádia SENCOR se staly hitem nejprve ve Velké Británii a brzy i v celé Evropě. Největším vývojovým triumfem SENCOR byl vůbec první a v mnohém průlomový vícestopý stereo magnetofon uvedený na trh už v roce 1972. Vývojáři SENCOR brzy přicházejí s dalšími převratnými technologiemi, s funkcí „reverse“ na kazetových magnetofonech, s dvojitým kazetovým magnetofonem schopným nahrávat, nebo s Mobile Hi-Fi – jedním z prvních přenosných Hi-Fi systémů vybavených systémem Dolby NR® * pro redukci šumu při nahrávání. Evropě SENCOR představí i nový přístup k autorádiům a především pak úplnou novinku – autorádia s kazetovým přehrávačem.

Technologie ale u SENCOR od samého počátku nebyly jediným cílem. Tím dalším bylo už zmíněné srdce. Lidé měli mít z produktů SENCOR především radost. Proto bylo podstatné, aby měly původní a zajímavý design, byly uživatelsky přátelské a intuitivní a nespokojovaly se s chladnou elegancí, naopak, aby přinášely do života barvy a umožňovaly individualizaci a vytvoření vztahu mezi člověkem a technikou. SENCOR tehdy razil heslo – Proč by člověk nemohl mít své elektronické pomocníky rád? A razí tohle heslo dodnes.

Sencor - o značce
Sencor - o značce

DO POPŘEDÍ SE ZNOVU
DOSTÁVÁ SRDCE

V devadesátých letech se SENCOR stal firmou evropskou. Je řízen z Evropy, své produkty vyrábí v Asii i v evropských zemích, ale srdcem zůstal, jak jinak, Japoncem. SENCOR se stále hlásí k tomu nejlepšímu z tradic japonského technologického zázraku a důsledně rozvíjí všechny záměry zakladatelů značky. Svět se změnil, zmenšil, ale vize a touhy zůstaly stejné. Japonská tradice a kvalita a evropské obchodní myšlení, to je dnes jen základ směřování značky SENCOR. Do popředí se znovu dostává srdce. A říká-li někdo, že emoce nemají v byznysu co dělat, hluboce mýlí.

KAŽDÝ SE MŮŽE PROJEVIT UŽ TÍM, JAKOU BARVU SI VYBERE

SENCOR dnes sází na několik trendů a právě tím je na světovém trhu výjimečný. V první řadě je to šířka sortimentu. Tak jako v Japonsku v sedmdesátých letech, tak i na počátku třetího tisíciletí po celém světě (SENCOR dnes dodává své výrobky do více než 55 zemí světa, reaguje SENCOR na každý podnět, který současný život přináší a neustále rozšiřuje portfolio svých výrobků, kterých je dnes už více než tisíc v šesti sortimentních skupinách (spotřební elektronika, tablety a telefony, kancelářská technika, autoelektronika kuchyň, domácnost, zdraví a krása) a měsíc co měsíc přibývá několik nových.  A tak zatímco ostatní značky o inovacích neustále mluví, SENCOR je pravidelně promítá do své nabídky.

Stejně podstatný je design. Výrobků samotných i jejich obalů. U některých skupin výrobků nabízí SENCOR bezkonkurenčně nejširší barevnou škálu, navíc dokonale sladěnou, takže koupí-li si někdo deset různých spotřebičů například v barvě lila, může si být jist, že dostane naprosto stejný odstín. SENCOR se rozhodl skoncovat s unylými a konzervativními bledými kuchyněmi a byty. Vnáší do nich barvu a individualitu. Každý se může projevit už tím, jakou barvu si vybere. Tady se rodí onen vztah mezi člověkem a jeho elektronickým pomocníkem a utužuje se funkčností, snadným ovládáním a skvělým servisem. A samozřejmě i dostupností, protože v cenové politice razí SENCOR pravidlo: Kvalita za odpovídající cenu – ani koruna navíc! Také obaly výrobků jsou netradiční a individualizované. Na obalu prostě vidíte přesně ten výrobek, který je uvnitř, včetně jeho přesné barevnosti.

Sencor - o značce
×

Splátková kalkulačka ESSOX

×