Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Ciarko Design Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Ciarko Design můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Ciarko Desi...
Blog, Strana 6
- Akční nabídky
- Články na téma: Myčky nádobí
- Články na téma: Vestavné trouby
- Články na téma: Varné desky
- Články na téma: Mikrovlnné trouby
- Pomoc s výběrem
- Záruční a pozáruční servis
- Prodloužené záruky
Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Teka Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Teka můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Teka telefonicky na +420 239 ...
Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora De Dietrich Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů De Dietrich můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince De Dietrich tel...
Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční podpora a servis Philco Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Philco. Záruční a pozáruční rekl...
Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Kluge Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Kluge můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Kluge telefonicky na +420 5...
Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Beko Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Beko můžete objednat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Beko telefonicky na 800 350 3...
Kontakt pro reklamaci výrobků, záruční a pozáruční podpora KAFEBox Záruční a pozáruční podporu KAFEBox můžete kontaktovat několika způsoby. 1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince KAFEBox telefonicky na +420 777 462 722 (v pracovní dny Po-Pá...
Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Mora Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Mora. Záruční a pozáruční reklamac...
Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Gorenje Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Gorenje. Záruční a pozáruční re...
Prodlužte si klid s prodlouženou zárukou na 5 let u značky FABER Milí zákazníci, víme, jak důležité je mít spotřebiče, na které se můžete plně spolehnout. Proto vám s potěšením nabízíme exkluzivní prodlouženou pětiletou záruku na všechny digestoře ...
Prodlužte si klid s prodlouženou zárukou na 5 let u značky AirForce Milí zákazníci, víme, jak důležité je mít spotřebiče, na které se můžete plně spolehnout. Proto vám s potěšením nabízíme exkluzivní prodlouženou pětiletou záruku na všechny digesto...
Registrace prodloužené záruky Elica 5 let v pohodě Co nabízíme? Nabízíme zákazníkům ZDARMA službu „BEZPLATNÝ SERVIS", který přináší registrovaným uživatelům 3 roky pozáručního servisu po uplynutí dvouleté zákonné záruční lhůty, to znamená ce...
Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Liebherr Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Liebherr. Záruční a pozáruční ...
Prodloužená záruka 5 let Abyste získali prodlouženou záruku na 5 let zdarma, je nutné váš spotřebič zaregistrovat. Pozor - registrace musí být provedena do 30 kalendářních dnů od data zakoupení spotřebiče. K registraci potřebujete platný náku...
Prodloužená záruka na spotřebiče Haier Prodlužte si záruku na spotřebiče Haier a užijte si bezstarostný provoz Vítejte na stránce registrace prodloužené záruky – bezplatného servisu na výrobky značky Haier! Pokud chcete získat prodlouženou záru...
Prodloužené záruky a servis PHILCO BEZPLATNÝ SERVIS +3 ROKY Za spolehlivost spotřebičů Philco ručíme, a proto nabízíme zákazníkům ZDARMA navíc službu „BEZPLATNÝ SERVIS +3 ROKY", která přináší registrovaným uživatelům 3 roky pozáručního serv...
Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora značky Franke Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Franke. Naše záruka na ...
Uvažujete o koupi multifunkční parní trouby, nebo už jednu máte? Naučte se ji ovládat tak, abyste s její pomocí vykouzlili ta nejchutnější jídla. Při koupi vybraného modelu parní trouby AEG získáte exkluzivní kurz vaření v hodnotě 3000 Kč ZDARMA! ...
Ke každé myčce Electrolux dárek navícPři nákupu vybrané myčky nádobí Electrolux v období od 2.5.2022 do 30.6.2022 nyní získáte kapsle Jar Platinum Plus (48 ks) jako dárek.Získání dárku je podmíněno registrací zakoupeného výrobku na oficiálních stránk...
Domov podle vašich představZískejte zpět až 14 500 Kč při nákupu vybraných spotřebičů Electrolux.Při nákupu vybraných spotřebičů Electrolux v období od 2.5.2022 do 30.6.2022 nyní získáte cashback v hodnotě až 14 500 Kč zpět!Cashback je podmíněn regis...
Co znamená „Česká distribuce" a autorizované zastoupení? Garance české distribuce "CZ distribuce" se vztahuje na výrobky, které byly legálně dovezeny do České republiky a splňují všechny legislativní požadavky týkající se hygieny, bezpečnosti, ...