Whirlpool - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora
Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Whirlpool
Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Whirlpool.
Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Whirlpool můžete objednat několika způsoby.
1. Nahlášení reklamace na zákaznické podpoře Whirlpool telefonicky na +420251001001 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-18:00)
2. Nahlášení reklamace pomocí kontaktního formuláře Whirlpool zde
Před nahlášením požadavku na opravu je nutné mít u sebe tyto údaje:
- Typ výrobku
- Modelové označení
- Výrobní číslo + 12NC servisní kód
- Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
- Nákupní fakturu s přesným datem zakoupení
- Popis závady
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Jistota odborné diagnostiky
- Proškolení technici přímo na značku Whirlpool
- Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace