📦 Během vánočních svátků neprobíhá vyřizování objednávek. Nové objednávky začneme zpracovávat 6.1.2025. Děkujeme za pochopení.

Whirlpool - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Whirlpool reklamace

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Whirlpool

Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Whirlpool.

Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Whirlpool můžete objednat několika způsoby.

1. Nahlášení reklamace na zákaznické podpoře Whirlpool telefonicky na +420251001001 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-18:00)

2. Nahlášení reklamace pomocí kontaktního formuláře Whirlpool zde

Před nahlášením požadavku na opravu je nutné mít u sebe tyto údaje:

  • Typ výrobku
  • Modelové označení
  • Výrobní číslo + 12NC servisní kód
  • Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
  • Nákupní fakturu s přesným datem zakoupení
  • Popis závady

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Jistota odborné diagnostiky
  • Proškolení technici přímo na značku Whirlpool
  • Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace

Kompletní reklamační řád Whirlpool zde.

×

Splátková kalkulačka ESSOX

×