Teka - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora
Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Teka
Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Teka můžete objednat několika způsoby.
1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Teka telefonicky na +420 239 050 800 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-17:00)
2. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde
Co je nutné k nahlášení opravy?
Před nahlášením požadavku na opravu je nutné mít u sebe tyto údaje:
- Sériové číslo
- Kategorie výrobku
- Název výrobku
- Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
- Nákupní fakturu s přesným datem zakoupení
- Popis závady
Nahlášení přes online formulář Teka zde.
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Jistota odborné diagnostiky
- Proškolení technici přímo na značku Teka
- Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace