Philco - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora
Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční podpora a servis Philco
Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Philco.
Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Philco můžete objednat několika způsoby.
1. Nahlášení reklamace na zákaznické podpoře Philco telefonicky na +420323204120 (v pracovní dny Po-Pá 8:30-17:00)
2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Philco na emailu servis@philco.cz
3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde
Co je nutné k nahlášení opravy?
- Sériové číslo výrobku
- Modelové označení
- Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
- Nákupní fakturu s přesným datem zakoupení
- Popis závady
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Jistota odborné diagnostiky
- Proškolení technici přímo na značku Philco
- Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace