📦 Během vánočních svátků neprobíhá vyřizování objednávek. Nové objednávky začneme zpracovávat 6.1.2025. Děkujeme za pochopení.

Philco - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Philco reklamace

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční podpora a servis Philco

Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Philco.

Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Philco můžete objednat několika způsoby.

1. Nahlášení reklamace na zákaznické podpoře Philco telefonicky na +420323204120 (v pracovní dny Po-Pá 8:30-17:00)

2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Philco na emailu servis@philco.cz

3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde

Co je nutné k nahlášení opravy?

  • Sériové číslo výrobku
  • Modelové označení
  • Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
  • Nákupní fakturu s přesným datem zakoupení
  • Popis závady

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Jistota odborné diagnostiky
  • Proškolení technici přímo na značku Philco
  • Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace
×

Splátková kalkulačka ESSOX

×