
Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Novaservis
Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Novaservis.
Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Novaservis můžete objednat několika způsoby.
1. Nahlášení záruční i pozáruční reklamace na zákaznické infolince Novaservis telefonicky na +420 548 428 044 (pondělí až pátek 8:00 - 16:00)
2. Nahlášení záruční i pozáruční reklamace na zákaznickém centru Novaservis na emailu reklamace@novaservis.cz
Co je nutné k nahlášení opravy?
- Označení zařízení, sériové číslo (naleznete na typovém šťítku svého spotřebiče)
- Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
- Nákupní fakturu s přesným datem zakoupení
- Popis závady
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Jistota odborné diagnostiky
- Proškolení technici přímo na značku Novaservis
- Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace