📦 Během vánočních svátků neprobíhá vyřizování objednávek. Nové objednávky začneme zpracovávat 6.1.2025. Děkujeme za pochopení.
Mora - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora
Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Mora
Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Mora.
Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Mora můžete objednat několika způsoby.
1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Mora telefonicky na +420800105505 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-16:00)
2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Mora na emailu servis@mora.cz
3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde
Co je nutné k nahlášení opravy?
- Sériové číslo (SER.N.)
- Artiklové číslo (ART.N.)
- Model (MOD.N.)
- Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
- Nákupní fakturu s přesným datem zakoupení
- Popis závady
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Jistota odborné diagnostiky
- Proškolení technici přímo na značku Mora
- Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace