🔥 BLACK FRIDAY právě odstartoval! Využijte slevy až 30% na spotřebiče prémiových značek.🔥

Liebherr - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Liebherr reklamace

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Liebherr

Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Liebherr.

Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Liebherr můžete objednat několika způsoby.

1. Nahlášení záruční i pozáruční reklamace na zákaznické infolince Liebherr telefonicky na +420 515 247 522 (od pondělí do čtvrtka od 8:00 do 16:30 a v pátek od 8:00 do 15:00)

2. Nahlášení záruční i pozáruční reklamace na zákaznickém centru Liebherr na emailu service.cz@liebherr.com

3. Nahlášení záruční reklamace přes online reklamační formulář zde

4. Nahlášení pozáruční reklamace přes online reklamační formulář zde

Co je nutné k nahlášení opravy?

  • Označení zařízení, sériové číslo (naleznete na typovém šťítku svého spotřebiče)
  • Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
  • Nákupní fakturu s přesným datem zakoupení
  • Popis závady

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Jistota odborné diagnostiky
  • Proškolení technici přímo na značku Liebherr
  • Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace

Kompletní reklamační formulář Liebherr zde.

×

Splátková kalkulačka ESSOX

×