
Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Hisense
Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Hisense.
Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Hisense můžete objednat několika způsoby.
1. Nahlášení záruční i pozáruční reklamace na zákaznické infolince Hisense telefonicky na +420 800 105 505 (od pondělí do pátku od 8:00 do 16:00)
2. Nahlášení záruční i pozáruční reklamace na zákaznickém centru Hisense na emailu servis@gorenje.cz
Co je nutné k nahlášení opravy?
- Označení zařízení, sériové číslo (naleznete na typovém šťítku svého spotřebiče)
- Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
- Nákupní fakturu s přesným datem zakoupení
- Popis závady
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Jistota odborné diagnostiky
- Proškolení technici přímo na značku Hisense
- Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace