📦 Během vánočních svátků neprobíhá vyřizování objednávek. Nové objednávky začneme zpracovávat 6.1.2025. Děkujeme za pochopení.

Gorenje - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Gorenje reklamace

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Gorenje

Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Gorenje.

Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Gorenje můžete objednat několika způsoby.

1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Gorenje telefonicky na +420800105505 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-16:00)

2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Gorenje na emailu servis@gorenje.cz

3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde

Co je nutné k nahlášení opravy?

  • Sériové číslo (SER.N.)
  • Artiklové číslo (ART.N.)
  • Model (MOD.N.)
  • Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
  • Nákupní fakturu s přesným datem zakoupení
  • Popis závady

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Jistota odborné diagnostiky
  • Proškolení technici přímo na značku Gorenje
  • Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace

Výrobní štítek s modelem a výrobním číslem najdete na uvedených místech podle typu výrobků Gorenje:

Kompletní reklamační řád Gorenje zde.

×

Splátková kalkulačka ESSOX

×