📦 Během vánočních svátků neprobíhá vyřizování objednávek. Nové objednávky začneme zpracovávat 6.1.2025. Děkujeme za pochopení.

Franke - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Franke reklamace

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora značky Franke

Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Franke.

Naše záruka na výrobní vady bude platit za předpokladu, že produkt byl nainstalován v souladu s instalačními pokyny společnosti Franke, produkt byl používán podle doporučení společnosti Franke v běžných domácích podmínkách a reklamace byla uplatněna v souladu se všemi platnými záručními podmínkami.

Záruční a pozáruční reklamace spotřebičů a dřezů Franke můžete objednat několika způsoby.

1. Nahlášení záručního servisu - uplatnění reklamace přes online reklamační formulář zde

2. Nahlášení pozáručního servisu a autorizované servisní partnery naleznete zde

Co je nutné k nahlášení opravy?

  • Model výrobku uvedený na záručním listu
  • Číslo faktury / dodacího listu
  • Sériové (výrobní) číslo
  • Datum prodeje
  • Datum montáže
  • Popis reklamované vady
  • Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Jistota odborné diagnostiky
  • Proškolení technici přímo na značku Franke
  • Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace

Kompletní reklamační řád Franke zde.

×

Splátková kalkulačka ESSOX

×