📦 Během vánočních svátků neprobíhá vyřizování objednávek. Nové objednávky začneme zpracovávat 6.1.2025. Děkujeme za pochopení.
Franke - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora
Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora značky Franke
Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Franke.
Naše záruka na výrobní vady bude platit za předpokladu, že produkt byl nainstalován v souladu s instalačními pokyny společnosti Franke, produkt byl používán podle doporučení společnosti Franke v běžných domácích podmínkách a reklamace byla uplatněna v souladu se všemi platnými záručními podmínkami.
Záruční a pozáruční reklamace spotřebičů a dřezů Franke můžete objednat několika způsoby.
1. Nahlášení záručního servisu - uplatnění reklamace přes online reklamační formulář zde
2. Nahlášení pozáručního servisu a autorizované servisní partnery naleznete zde
Co je nutné k nahlášení opravy?
- Model výrobku uvedený na záručním listu
- Číslo faktury / dodacího listu
- Sériové (výrobní) číslo
- Datum prodeje
- Datum montáže
- Popis reklamované vady
- Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Jistota odborné diagnostiky
- Proškolení technici přímo na značku Franke
- Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace