📦 Během vánočních svátků neprobíhá vyřizování objednávek. Nové objednávky začneme zpracovávat 6.1.2025. Děkujeme za pochopení.
Faber - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora
Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční podpora a servis Faber
Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Faber.
Po uplynutí dvouleté záruční doby poskytuje výhradní dovozce do ČR společnost Promtinvest spol. s.r.o. na výrobky, které uvedla na trh v ČR, nadstandardní tříletou záruku na bezchybnou funkci formou bezplatného servisu. Záruku je možno uplatnit u společnost Promtinvest spol. s.r.o. na základě záručního listu, který je součástí každého námi dodaného výrobku Faber a prodejního dokladu s čitelným datem prodeje.
Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Faber můžete objednat několika způsoby.
1. Nahlášení záručního servisu - uplatnění reklamace přes online reklamační formulář zde
2. Nahlášení pozáručního servisu přes online formulář zde
Co je nutné k nahlášení opravy?
- Záruční list
- Název výrobku uvedený na záručním listu
- Sériové číslo uvedené na typovém štítku
- Popis reklamované vady
- Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Jistota odborné diagnostiky
- Proškolení technici přímo na značku Faber
- Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace