Elica - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora
Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora značky Elica
Výhradní dovozce do ČR společnost FAVIA s.r.o. poskytuje na výrobky, které uvedla na trh v ČR zákazníkům ZDARMA službu „BEZPLATNÝ SERVIS", který přináší registrovaným uživatelům 3 roky pozáručního servisu po uplynutí dvouleté zákonné záruční lhůty, to znamená celkem 5 let v pohodě. Podmínkou pro získání této služby je včasná registrace vámi zakoupeného produktu. Stačí odsavač par do 30 dnů od koupě registrovat ZDE. Bezplatný servis se vztahuje pouze na nové zboží značky ELICA dovážené a distribuované společností Favia, které byly zakoupeny po 17.04.2018
1. Nahlášení záručního servisu - uplatnění reklamace přes online reklamační formulář zde
2. Nahlášení pozáručního servisu a autorizované servisní partnery naleznete zde
Co je nutné k nahlášení opravy?
- Model výrobku uvedený na záručním listu
- Výrobní číslo uvedené na typovém štítku
- 12 NC produktové číslo uvedené na typovém štítku
- Popis reklamované vady
- Prodejce u kterého byl výrobek zakoupen
- Datum zakoupení
- Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
Nahlášení reklamace přes online formulář zde
Nahlášení pozáručního servisu a autorizované servisní partnery naleznete zde
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Jistota odborné diagnostiky
- Proškolení technici přímo na značku Elica
- Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace