De Dietrich - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora
Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora De Dietrich
Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů De Dietrich můžete objednat několika způsoby.
1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince De Dietrich telefonicky na +420 599 529 251 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-17:00)
2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru De Dietrich na emailu servis@de-dietrich.cz
3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde
Co je nutné k nahlášení opravy?
Před nahlášením požadavku na opravu je nutné mít u sebe tyto údaje:
- Model spotřebiče
- Typ spotřebiče
- Sériové číslo
- Foto výrobního štítku
- Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
- Nákupní fakturu s přesným datem zakoupení
- Popis závady
Nahlášení přes online formulář De Dietrich zde.
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Jistota odborné diagnostiky
- Proškolení technici přímo na značku De Dietrich
- Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace