
Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora DeDietrich
Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky DeDietrich.
Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Kluge můžete objednat několika způsoby.
1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince DeDietrich telefonicky na +420 599 529 251 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-17:00)
2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru DeDietrich na emailu hlaseni.reklamaci@elmax.cz
3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde
Co je nutné k nahlášení opravy?
- Model spotřebiče
- Typ spotřebiče
- Sériové číslo
- Foto výrobního štítku
- Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
- Nákupní fakturu s přesným datem zakoupení
- Popis závady
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Jistota odborné diagnostiky
- Proškolení technici přímo na značku Kluge
- Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace