📦 Během vánočních svátků neprobíhá vyřizování objednávek. Nové objednávky začneme zpracovávat 6.1.2025. Děkujeme za pochopení.
Concept - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora
Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční podpora a prodloužený servis Concept
Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Concept.
Záruční a pozáruční reklamace, prodloužený servis spotřebičů Concept můžete objednat několika způsoby.
1. Nahlášení reklamace na klientském centru Concept telefonicky na +420 465 471 400 (v pracovní dny Po-Pá 7:00-17:30)
2. Nahlášení reklamace přes email servis@my-concept.cz
Co je nutné k nahlášení opravy?
- Sériové číslo výrobku
- Modelové označení
- Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
- Nákupní fakturu s přesným datem zakoupení
- Popis závady
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Jistota odborné diagnostiky
- Proškolení technici přímo na značku Concept
- Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace