📦 Během vánočních svátků neprobíhá vyřizování objednávek. Nové objednávky začneme zpracovávat 6.1.2025. Děkujeme za pochopení.

Concept - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Concept reklamace

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční podpora a prodloužený servis Concept

Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Concept.

Záruční a pozáruční reklamace, prodloužený servis spotřebičů Concept můžete objednat několika způsoby.

1. Nahlášení reklamace na klientském centru Concept telefonicky na +420 465 471 400 (v pracovní dny Po-Pá 7:00-17:30)

2. Nahlášení reklamace přes email servis@my-concept.cz

Co je nutné k nahlášení opravy?

  • Sériové číslo výrobku
  • Modelové označení
  • Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
  • Nákupní fakturu s přesným datem zakoupení
  • Popis závady

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Jistota odborné diagnostiky
  • Proškolení technici přímo na značku Concept
  • Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace
×

Splátková kalkulačka ESSOX

×