Bosch - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora
Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Bosch
Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Bosch.
Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Bosch můžete objednat několika způsoby.
1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Bosch telefonicky na +420 251 095 043 (v pracovní dny Po-Pá 9:00-12:00, 13:00-17:00)
2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Bosch na emailu opravy@bshg.com
3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde
Co je nutné k nahlášení opravy?
- Označení produktu (E-Nr.)
- Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
- Nákupní fakturu s přesným datem zakoupení
- Popis závady
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Jistota odborné diagnostiky
- Proškolení technici přímo na značku Bosch
- Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace