📦 Během vánočních svátků neprobíhá vyřizování objednávek. Nové objednávky začneme zpracovávat 6.1.2025. Děkujeme za pochopení.

Bosch - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

Bosch reklamace

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Bosch

Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Bosch.

Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Bosch můžete objednat několika způsoby.

1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Bosch telefonicky na +420 251 095 043 (v pracovní dny Po-Pá 9:00-12:00, 13:00-17:00)

2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Bosch na emailu opravy@bshg.com

3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde

Co je nutné k nahlášení opravy?

  • Označení produktu (E-Nr.)
  • Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
  • Nákupní fakturu s přesným datem zakoupení
  • Popis závady

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Jistota odborné diagnostiky
  • Proškolení technici přímo na značku Bosch
  • Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace

Kompletní reklamační formulář Bosch zde.

×

Splátková kalkulačka ESSOX

×