Beko - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora
Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora Beko
Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Beko můžete objednat několika způsoby.
1. Nahlášení reklamace na zákaznické infolince Beko telefonicky na 800 350 333 nebo +420 222 525 222 (v pracovní dny Po-Pá 8:00-17:00)
2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Beko na emailu beko@beko.cz
3. Nahlášení reklamace přes online reklamační formulář zde
Co je nutné k nahlášení opravy?
Před nahlášením požadavku na opravu je nutné mít u sebe tyto údaje:
- Výrobní číslo
- Pokud se jedná o záruční opravu v rámci akce 5 let záruky, tak si připravte i certifikát
- Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
- Nákupní fakturu s přesným datem zakoupení
- Popis závady
Nahlášení přes online formulář Beko zde.
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Jistota odborné diagnostiky
- Proškolení technici přímo na značku Beko
- Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace