
Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční podpora a servis Airforce
Po uplynutí dvouleté záruční doby poskytuje výhradní dovozce do ČR společnost KITCHEN TECHNOLOGY s.r.o. na výrobky, které uvedla na trh v ČR, nadstandardní tříletou záruku na bezchybnou funkci formou bezplatného servisu. Záruku je možno uplatnit u společnost KITCHEN TECHNOLOGY s.r.o. na základě záručního listu, který je součástí každého námi dodaného výrobku Airforce a prodejního dokladu s čitelným datem prodeje.
Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Airforce můžete objednat několika způsoby.
1. Nahlášení záručního servisu - uplatnění reklamace přes online reklamační formulář zde
2. Nahlášení pozáručního servisu přes online formulář zde
Co je nutné k nahlášení opravy?
- Záruční list
- Název výrobku uvedený na záručním listu
- Sériové číslo uvedené na typovém štítku
- Popis reklamované vady
- Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Jistota odborné diagnostiky
- Proškolení technici přímo na značku Airforce
- Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace