Airforce - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora
Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční podpora a servis Airforce
Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značky Airforce.
Po uplynutí dvouleté záruční doby poskytuje výhradní dovozce do ČR společnost KITCHEN TECHNOLOGY s.r.o. na výrobky, které uvedla na trh v ČR, nadstandardní tříletou záruku na bezchybnou funkci formou bezplatného servisu. Záruku je možno uplatnit u společnost KITCHEN TECHNOLOGY s.r.o. na základě záručního listu, který je součástí každého námi dodaného výrobku Airforce a prodejního dokladu s čitelným datem prodeje.
Záruční a pozáruční reklamace, záruky a registrace spotřebičů Airforce můžete objednat několika způsoby.
1. Nahlášení záručního servisu - uplatnění reklamace přes online reklamační formulář zde
2. Nahlášení pozáručního servisu přes online formulář zde
Co je nutné k nahlášení opravy?
- Záruční list
- Název výrobku uvedený na záručním listu
- Sériové číslo uvedené na typovém štítku
- Popis reklamované vady
- Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Jistota odborné diagnostiky
- Proškolení technici přímo na značku Airforce
- Nejrychlejší způsob výřízení Vaší reklamace