📦 Během vánočních svátků neprobíhá vyřizování objednávek. Nové objednávky začneme zpracovávat 6.1.2025. Děkujeme za pochopení.

AEG a Electrolux - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora

AEG a Electrolux reklamace

Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora AEG a Electrolux

Důležité upozornění: Nejsme autorizovaným servisním střediskem. Poskytujeme pouze kontaktní informace na oficiální servisní střediska značek AEG a Electrolux.

Autorizovaný servis AEG a Electrolux můžete objednat několika způsoby.

1. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Electrolux telefonicky na +420261302261 (Po-Pá 8:00-20:00, So-Ne 8:00-16:30)

2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Electrolux emailem na zakaznicek.centrum@electrolux.com

Ve všech případech potřebujete znát tyto údaje:

  • Sériové číslo výrobku - na štítku spotřebiče
  • Produktové číslo/model - na štítku spotřebiče
  • Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
  • Nákupní fakturu
  • Popis závady

Nejrychlejší způsob reklamace je telefonický kontakt přímo zákaznického centra +420262302261\. Na infolince se Vás na všechno doptají a vyplní s Vámi formulář po telefonu. Následně je přiděleno nejbližšímu autorizovanému servisu. Ten Vás bude do 48 hodin kontaktovat a domluvíte si termín jejich návštěvy. Servis na místě buďto opraví, případně si objedná nový díl a opraví až dodatečně. Je také možnost, že je výrobek neopravitelný a servis vystaví protokol o neopravitelnosti. Na základě toho je možné vrácení peněž, případně výměna výrobku za nový.

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Jistota odborné diagnostiky
  • Proškolení technici přímo na značky AEG a Electrolux
  • Nejrychlejší způsob vyřízení Vaší reklamace

Kompletní reklamační řád Electrolux zde.

Kompletní reklamační řád AEG zde.

×

Splátková kalkulačka ESSOX

×