📦 Během vánočních svátků neprobíhá vyřizování objednávek. Nové objednávky začneme zpracovávat 6.1.2025. Děkujeme za pochopení.
AEG a Electrolux - reklamace zboží, záruční a pozáruční servis a podpora
Kontakt pro reklamaci zboží, záruční a pozáruční servis a podpora AEG a Electrolux
Autorizovaný servis AEG a Electrolux můžete objednat několika způsoby.
1. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Electrolux telefonicky na +420261302261 (Po-Pá 8:00-20:00, So-Ne 8:00-16:30)
2. Nahlášení reklamace na zákaznickém centru Electrolux emailem na zakaznicek.centrum@electrolux.com
Ve všech případech potřebujete znát tyto údaje:
- Sériové číslo výrobku - na štítku spotřebiče
- Produktové číslo/model - na štítku spotřebiče
- Vaše kontakty (adresa umístění spotřebiče, email, telefon, koho bude servis kontaktovat)
- Nákupní fakturu
- Popis závady
Nejrychlejší způsob reklamace je telefonický kontakt přímo zákaznického centra +420262302261\. Na infolince se Vás na všechno doptají a vyplní s Vámi formulář po telefonu. Následně je přiděleno nejbližšímu autorizovanému servisu. Ten Vás bude do 48 hodin kontaktovat a domluvíte si termín jejich návštěvy. Servis na místě buďto opraví, případně si objedná nový díl a opraví až dodatečně. Je také možnost, že je výrobek neopravitelný a servis vystaví protokol o neopravitelnosti. Na základě toho je možné vrácení peněž, případně výměna výrobku za nový.
Seznam autorizovaných servisních středisek:
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Jistota odborné diagnostiky
- Proškolení technici přímo na značky AEG a Electrolux
- Nejrychlejší způsob vyřízení Vaší reklamace