Detailní popis produktu
Nádrž na vodu s elektronickým ovládaním
Elektronická nádržka na vodu dokáže přesně regulovat průtok vody, aby nedošlo k poškození koberců nebo dřevěných podlah. Díky elektronickému čerpadlu se funkce mopování může automaticky zapnout, jakmile je mopovací hadřík nasazen. Intenzitu dávkování vody lze nastavit prostřednictvím aplikace.

Ovládání chytrou aplikací
Mějte přehled o probíhajícím úklidu pohodlně ve svém chytrém telefonu. V aplikaci lze zároveň nastavit ovládání úrovně sání a průtoku vody spolu s hlasovým ovládáním základních funkcí úklidu robota. Úklid můžete spusit na dálku, upravit mapu a robot uklidí váš domov bez vaší přítomnosti. Můžete také nastavit virtuální zeď, takže nikdy nevstoupí do zakázaného prostoru. K dispozici je také nastavení času úklidu a jeho plánování, stejně jako sledování životnosti příslušenství.

Detekce koberců
Při úklidu na parketách robot obvykle používá menší sací výkon, ale při práci na koberci se sací výkon maximalizuje na 4000 Pa. Díky tomu vyčistí koberec do hloubky stejně jako klasický vysavač. Po opuštění koberce se výkon opět vrátí k normálu.

Inteligentní úklid ve 2 krocích
V prvním kroku 360°laserové oko naskenuje půdorysy, aby vysavač rozpoznal rozmístění nábytku, a poté v reálném čase zmapoval interiér vašeho domu. Následně robot zahájí plánování cesty před zahájením úklidu a stanoví nejefektivnější trasu.

Uklidí celou domácnost
Nejvhodnější způsob úklidu na různých površích se liší, vyberte takový, který je co nejefektivnější pro každý kout vašeho domova. Tento robot vyhoví všem vašim potřebám, zatímco vy můžete odpočívat a relaxovat nebo prostě dělat to, co je pro vás v danou chvíli důležité.

30 sad senzorů
Senzory proti nárazu, proti pádu či senzory mapování uzavřeného prostoru a další se dokonale hodí pro optimální úklid vaší domácnosti. Můžete se zcela spolehnout na 30 různých senzorů, které zajišťují, že vysávání můžete svěřit právě vašemu robotu.

Vysávání & mopování
Tento automatický domácí pomocník ve verzi 2 v 1 se vám bude líbit. Nejenom že vysává, ale také vytíráná podlahy jedním tahem. Elektronicky řízená nádržka na vodu a tři rychlosti proudění vody přispívají ke skvělému uživatelskému komfortu a vyhoví všem vašim potřebám.

Parametry produktu:
Hmotnost: | 3.4 kg |
---|---|
EAN: | 3838782606595 |
Značka: | Hisense |
Typ sběrače prachu: | Bezsáčkový |
Typ vysavače: | Na suché vysávání |
Materiál skříně: | Plast a kov |
Typ baterie: | Li-Ion |
Inteligentní: | Ano |
Sací výkon: | 55 |
Doba provozu bez nabíjení: | 150 |
Objem nádoby na prach: | 0.5 |
Výkon baterie [mAh]: | 5200 |
Umístění ovládání: | Aplikace |
Motor s pozvolným rozběhem: | Ano |
Indikace plného sáčku: | Průhledný prachový kontejner |
Kontrolka naplnění: | Ano |
Indikátor nabíjení baterie: | Ano |
Motor: | Invertorová technologie |
Navigační systém: | Laser, Mapování |
Hlasové ovládání: | Ne |
Virtuální blokáda: | Ano |
Základna: | Základna |
Bezdrátový provoz: | Ano |
Způsob uskladnění: | Horizontální |
Překonáva vysoké překážky: | 2.2 |
Metoda čištění: | Automatický |
Možnost použití čistícího prostředku: | Ne |
Vyjímatelná baterie: | Ne |
Kolečka: | Pogumovaná |
Počet koleček: | 3 |
Počet filtrů: | Je jeden |
Počet bočních kartáčů: | 2 |
Čisticí sada: | Ano |
Sada pro údržbu: | Ano |
Nádrž na čistou vodu: | 220 |
Typ prachového filtru: | HEPA filtr |
Aktivní nárazník pro ochranu tela vysavače: | Ano |
Úroveň hluku (max.): | 70 |
Max. sací výkon: | 4 |
Napětí: | 14.4 |
Rozměry (VxŠxH): | 97x350x350 mm |
Produkt naleznete v této kategorii
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Představení společnosti
Skupina Hisense je předním celosvětově působícím výrobcem smart technologických produktů, které výrazně zasahují do mnoha oborů spotřební elektroniky – konkrétně domácích spotřebičů, klimatizací, mobilních komunikačních zařízení nebo řešení pro infrastrukturu a zdravotnictví. Hisense je čtvrtým největším výrobcem smart televizorů na světě. Na trhu plochých televizorů v Číně je nepřetržitě jedničkou již takřka 14 let, dvojkou pak na trhu chladniček a čtyřkou na trhu klimatizací. Je jediným držitelem ocenění kvality na čínském trhu, který toto hodnocení získal již dvakrát. Za 50 let existence společnost vyrostla v globální gigant s přítomností ve 160 zemích a regionech s více než 90 000 pracovníky téměř po celé planetě. Společnost Hisense se zaměřuje na nejnovější technologické trendy a vyvíjí inovativní a uživatelsky vstřícná řešení, která mohou výrazně zvýšit kvalitu života. Své aktivity zakládá na silné distribuční síti po celém světě, zejména v Evropě. Hisense Europe má 27 obchodních jednotek, tři silná výrobní centra a čtyři centra výzkumu a vývoje po celé Evropě. Společnost sdružuje různé značky specializované na různé zákaznické segmenty. Tržby Hisense Europe za posledních několik let zaznamenaly stabilní růst a skupina má tendenci stát se jedním z předních evropských výrobců domácích spotřebičů a spotřební elektroniky s vyspělými funkcemi. Její vizí je stát se spolehlivou, stoletou společností, která dodává chytrá řešení s cílem zlepšit pohodlí a kvalitu života svých spotřebitelů.
V České a Slovenské republice je společnost Hisense zastoupena od roku 2015. Postavení si postupně buduje nejen v segmentu smart televizorů s úhlopříčkou od 32″ až do 100″ včetně laserových, QLED, miniLED nebo s patentovanou technologii ULED a všemi typy tunerů, ale i chladniček, praček, sušiček, klimatizací a malých domácích smart spotřebičů. Portfolio se bude stále v ČR a SR rozšiřovat.
Hisense je spojený nejen s technologiemi, jimž dává smysl, ale i se sportem. Je oficiálním partnerem největšího fotbalového svátku – Mistrovství světa ve fotbale, které se uskutečnilo v Kataru v roce 2022. Je také oficiálním partnerem prestižního prvoligového fotbalového klubu Paris Saint-Germain, Inter Milan, oficiálním sponzorem MS v ženském fotbale (Women EURO 2022) a také partnerem přední e-sportové organizace FNATIC. V České republice je sponzorem prvoligového fotbalového klubu SK Slavia Praha.
Hisense, známý svými inovativními technologiemi, prokazuje své angažmá také ve světě sportu. S hrdostí se podílel na podpoře světového fotbalu jako oficiální sponzor UEFA EURO v letech 2016 a 2020, FIFA World Cup v letech 2018 a 2022 a bude pokračovat v této roli jako globální sponzor UEFA EURO 2024. Tím Hisense potvrzuje své silné angažmá v podpoře mezinárodního fotbalu na nejvyšší úrovni.
K tomuto produktu zatím nikdo hodnocení nepřidal. Buďte první.