Detailní popis produktu
Účinný a omyvatelný filtr
Tento bezdrátový přenosný vysavač je vybaven omyvatelným HEPA filtrem s filtračními oky z nerezové oceli a dokáže zabránit ztrátě sání v důsledku nahromadění prachu, účinně chrání motor a lze jej opakovaně použít.
Parametry produktu:
Hmotnost: | 2.3 kg |
---|---|
Barva: | Černá |
Max. příkon: | 110 W |
Typ sběrače prachu: | Bezsáčkový |
Typ vysavače: | Na suché vysávání |
Materiál skříně: | Plast |
Typ trubice: | Skládací |
Typ baterie: | Li-Ion |
Používání: | 2 v 1 |
Výkon motoru (max.): | 110 |
Sací výkon: | 30 |
Počet článků baterie: | 6 |
Průtok vzduchu (l/s): | 11 |
Objem nádoby na prach: | 0.5 |
Doba nabíjení: | 4 |
Run time: | Up to 20 min on max. speed, Up to 35 min on min. speed |
Umístění ovládání: | Ovládání na spotřebiči |
Nastavení výkonu: | S knoflíkem, 2 rychlosti |
Kontrolka naplnění: | Ano |
Indikátor nabíjení baterie: | Ano |
Základna: | Pevná |
Bezdrátový provoz: | Ano |
LED podsvícení na kartáči: | Ano |
Způsob uskladnění: | Nástěnná základna |
Vyjímatelná baterie: | Ne |
Kartáč vysavače: | Motorizovaný elektrický kartáč |
Kolečka: | Pogumovaná |
Počet koleček: | 4 |
Počet filtrů: | 1 omyvatelný filtr |
Typ prachového filtru: | Předmotorový filtr |
Dodatečná výbava: | Kartáčová tryska, Štěrbinová tryska, Wall mount with adapter |
Délka trubice: | 700 |
Úroveň hluku (max.): | 78 |
Napětí: | 21.6 |
Hmotnost: | 2.3 |
Barva: | Černá |
Produkt naleznete v této kategorii
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Představení společnosti
Skupina Hisense je předním celosvětově působícím výrobcem smart technologických produktů, které výrazně zasahují do mnoha oborů spotřební elektroniky – konkrétně domácích spotřebičů, klimatizací, mobilních komunikačních zařízení nebo řešení pro infrastrukturu a zdravotnictví. Hisense je čtvrtým největším výrobcem smart televizorů na světě. Na trhu plochých televizorů v Číně je nepřetržitě jedničkou již takřka 14 let, dvojkou pak na trhu chladniček a čtyřkou na trhu klimatizací. Je jediným držitelem ocenění kvality na čínském trhu, který toto hodnocení získal již dvakrát. Za 50 let existence společnost vyrostla v globální gigant s přítomností ve 160 zemích a regionech s více než 90 000 pracovníky téměř po celé planetě. Společnost Hisense se zaměřuje na nejnovější technologické trendy a vyvíjí inovativní a uživatelsky vstřícná řešení, která mohou výrazně zvýšit kvalitu života. Své aktivity zakládá na silné distribuční síti po celém světě, zejména v Evropě. Hisense Europe má 27 obchodních jednotek, tři silná výrobní centra a čtyři centra výzkumu a vývoje po celé Evropě. Společnost sdružuje různé značky specializované na různé zákaznické segmenty. Tržby Hisense Europe za posledních několik let zaznamenaly stabilní růst a skupina má tendenci stát se jedním z předních evropských výrobců domácích spotřebičů a spotřební elektroniky s vyspělými funkcemi. Její vizí je stát se spolehlivou, stoletou společností, která dodává chytrá řešení s cílem zlepšit pohodlí a kvalitu života svých spotřebitelů.
V České a Slovenské republice je společnost Hisense zastoupena od roku 2015. Postavení si postupně buduje nejen v segmentu smart televizorů s úhlopříčkou od 32″ až do 100″ včetně laserových, QLED, miniLED nebo s patentovanou technologii ULED a všemi typy tunerů, ale i chladniček, praček, sušiček, klimatizací a malých domácích smart spotřebičů. Portfolio se bude stále v ČR a SR rozšiřovat.
Hisense je spojený nejen s technologiemi, jimž dává smysl, ale i se sportem. Je oficiálním partnerem největšího fotbalového svátku – Mistrovství světa ve fotbale, které se uskutečnilo v Kataru v roce 2022. Je také oficiálním partnerem prestižního prvoligového fotbalového klubu Paris Saint-Germain, Inter Milan, oficiálním sponzorem MS v ženském fotbale (Women EURO 2022) a také partnerem přední e-sportové organizace FNATIC. V České republice je sponzorem prvoligového fotbalového klubu SK Slavia Praha.
Hisense, známý svými inovativními technologiemi, prokazuje své angažmá také ve světě sportu. S hrdostí se podílel na podpoře světového fotbalu jako oficiální sponzor UEFA EURO v letech 2016 a 2020, FIFA World Cup v letech 2018 a 2022 a bude pokračovat v této roli jako globální sponzor UEFA EURO 2024. Tím Hisense potvrzuje své silné angažmá v podpoře mezinárodního fotbalu na nejvyšší úrovni.
K tomuto produktu zatím nikdo hodnocení nepřidal. Buďte první.