Detailní popis produktu
Tlakový systém 20 barů
Uvařte si doma kávu jako profesionál. Díky vysokému tlaku 20 barů voda prostoupí namletou kávu okamžitě, káva se tak nespálí a vysoký tlak navíc přispívá k dokonale zlatavé pěně na povrchu.
Zásobník na kapsle
Nemějte starosti s kávovou sedlinou. Kapsle automaticky spadnou do sběrného zásobníku, který podle potřeby vyprázdníte.
Pro všechny hrníčky
Pod výlevku kávy můžete umístit téměř jakýkoliv běžný šálek a jednoduše nastavit výšku dávkovače tak, aby optimálně vyhovovala vašim potřebám.
Přesná teplota
Stisknutím tlačítka v horní části kávovaru začne proudit přes kapsli voda o přesně konstantní teplotě a poskytuje vám krémovou a chutí výbornou kávu.
Nádržka na vodu o objemu 0,7 l
Nádržka na vodu pojme 0,7 l vody, takže můžete uvařit několik šálků espressa za sebou, aniž byste museli nádržku na vodu doplňovat.
Ergonomická rukojeť
Design rukojeti bude inspirovat váš zážitek z kávy. Je ergonomická a snadno se s ní manipuluje, takže se kávovar lépe ovládá, a ještě více vyhovuje vašim potřebám.
Varianty kapslí
Užijte si roli vlastního baristy a připravte si kávu ručně. Na výběr jsou různé typy kapslí, takže si budete moci vybrat tu nejlepší kávu podle vašeho gusta.
Parametry produktu:
Hmotnost: | 3 kg |
---|---|
EAN: | 3838782606632 |
Značka: | Hisense |
Max. příkon: | 1145 W |
Příprava kávy: | Manuální |
Kapacity nádoby na vodu: | 0.701 |
Vyjímatelný zásobník na vodu pro jednoduchou údržbu: | Ano |
Cleaning program: | Ano |
Tlak čerpadla: | 20 |
Rozměry (VxŠxH): | 220x130x320 mm |
Produkt naleznete v této kategorii
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Představení společnosti
Skupina Hisense je předním celosvětově působícím výrobcem smart technologických produktů, které výrazně zasahují do mnoha oborů spotřební elektroniky – konkrétně domácích spotřebičů, klimatizací, mobilních komunikačních zařízení nebo řešení pro infrastrukturu a zdravotnictví. Hisense je čtvrtým největším výrobcem smart televizorů na světě. Na trhu plochých televizorů v Číně je nepřetržitě jedničkou již takřka 14 let, dvojkou pak na trhu chladniček a čtyřkou na trhu klimatizací. Je jediným držitelem ocenění kvality na čínském trhu, který toto hodnocení získal již dvakrát. Za 50 let existence společnost vyrostla v globální gigant s přítomností ve 160 zemích a regionech s více než 90 000 pracovníky téměř po celé planetě. Společnost Hisense se zaměřuje na nejnovější technologické trendy a vyvíjí inovativní a uživatelsky vstřícná řešení, která mohou výrazně zvýšit kvalitu života. Své aktivity zakládá na silné distribuční síti po celém světě, zejména v Evropě. Hisense Europe má 27 obchodních jednotek, tři silná výrobní centra a čtyři centra výzkumu a vývoje po celé Evropě. Společnost sdružuje různé značky specializované na různé zákaznické segmenty. Tržby Hisense Europe za posledních několik let zaznamenaly stabilní růst a skupina má tendenci stát se jedním z předních evropských výrobců domácích spotřebičů a spotřební elektroniky s vyspělými funkcemi. Její vizí je stát se spolehlivou, stoletou společností, která dodává chytrá řešení s cílem zlepšit pohodlí a kvalitu života svých spotřebitelů.
V České a Slovenské republice je společnost Hisense zastoupena od roku 2015. Postavení si postupně buduje nejen v segmentu smart televizorů s úhlopříčkou od 32″ až do 100″ včetně laserových, QLED, miniLED nebo s patentovanou technologii ULED a všemi typy tunerů, ale i chladniček, praček, sušiček, klimatizací a malých domácích smart spotřebičů. Portfolio se bude stále v ČR a SR rozšiřovat.
Hisense je spojený nejen s technologiemi, jimž dává smysl, ale i se sportem. Je oficiálním partnerem největšího fotbalového svátku – Mistrovství světa ve fotbale, které se uskutečnilo v Kataru v roce 2022. Je také oficiálním partnerem prestižního prvoligového fotbalového klubu Paris Saint-Germain, Inter Milan, oficiálním sponzorem MS v ženském fotbale (Women EURO 2022) a také partnerem přední e-sportové organizace FNATIC. V České republice je sponzorem prvoligového fotbalového klubu SK Slavia Praha.
Hisense, známý svými inovativními technologiemi, prokazuje své angažmá také ve světě sportu. S hrdostí se podílel na podpoře světového fotbalu jako oficiální sponzor UEFA EURO v letech 2016 a 2020, FIFA World Cup v letech 2018 a 2022 a bude pokračovat v této roli jako globální sponzor UEFA EURO 2024. Tím Hisense potvrzuje své silné angažmá v podpoře mezinárodního fotbalu na nejvyšší úrovni.



















K tomuto produktu zatím nikdo hodnocení nepřidal. Buďte první.