Detailní popis produktu
Total No Frost
Total NoFrost představuje jedinečný chladicí systém nainstalovaný přímo v mrazicím oddílu. Zabraňuje tvorbě ledu a námrazy, díky čemuž se vyhnete zdlouhavému procesu odmrazování. Výhodou je nízká spotřeba energie při zachování výkonu a správného chodu. Cirkulace ionizovaného vzduchu zabraňuje ztrátě vlhkosti a udržuje v potravinách veškeré vitamíny a minerály prospěšné pro tělo.

Super Freeze
Užitečná funkce Super Freeze rychle zmrazí jídlo na teplotu -18 °C, a to díky dvěma ventilačním otvorům za horním mrazicím boxem. Potraviny si tak zachovají lepší kvalitu a více tělu prospěšných látek.

Nastavitelné nohy
Nohy lze vhodně nastavit, abyste zajistili stabilní usazení spotřebiče i na nerovném terénu.

LED displej
Na LED panelu si jednoduše nastavíte všechny funkce včetně požadované teploty a budete mít neustále přehled.

Prémiový vzhled
Tato vynikající mraznička vyžaduje minimum místa a nabízí velkou skladovací kapacitu. Díky modernímu plochému designu dveří se dokonale hodí do každé kuchyně.

Reverzní dveře
U této mrazničky si můžete vybrat, zda nastavíte otevírání dveří nalevo či napravo. Jednoduše je tak přizpůsobíte dispozicím kuchyně.

Nízká hlučnost
Vestavěný ventilátor a kvalitní kompresor se postará o vysoký výkon, přestože o lednici nebude ani vědět. Díky velmi tichému chodu s hlučností je vhodná i do kuchyňských koutů spojených s obývacím pokojem.

Parametry produktu:
Hmotnost: | 72.5 kg |
---|---|
Barva: | Bílá |
Energetická třída: | C |
Technologie: | NoFrost |
? Výška: | 165-185 cm |
? Šířka: | 60 cm |
? Hloubka: | 60 cm |
Produkt: | Šuplíkový mrazák |
Max. hlučnost: | 35 dB |
Napájecí napětí: | 220-240 V |
Cenový rozptyl: | 15000-20000 Kč |
Otevírání dveří: | Pravé, Zaměnitelné |
Velikost: | Střední |
Ovládání: | Elektronické ovládání |
? Klimatická třída: | SN, N, ST, T |
Celkový objem: | 200-250 l |
Objem přesně: | 240 l |
Objem mrazáku: | 240 l |
Počet dveří: | 1 |
? Roční spotřeba energie: | 150 kWh |
Vzhled: | Moderní |
? Odhadované náklady chlazení za 1 rok: | 900 Kč |
? Odhadované náklady chlazení za 5 let: | 4500 Kč |
? Odhadované náklady chlazení za 10 let: | 9000 Kč |
Třída emisí hluku: | C |
Typ základny: | 2 kolečka/2 nastavitelné nožičky |
Typ oddelení: | 4hvězdičkové mrazící oddělení |
Mrazící kapacita za 24 hodin: | 10.8 |
Skladovací doba při výpadku el. energie: | 12 |
Display: | LED display |
Nastavitelná teplota mrazničky: | Ano |
Režim odmrazování mrazicího prostoru: | Automatický |
Super zmrazení: | Ano |
Režim Eco: | Ano |
Nádoba na led: | Standardní 1x |
Skleněné police v mrazničce: | 2 |
Prostor pro mrazení: | 5 zásuvek |
Osvětlení mrazničky: | LED osvětlení |
Typ chladiva: | R600A |
Položení spotřebiče při přepravě: | Je možné |
Počet nezávislých chladicích systémů: | 1 |
Počet kompresorů: | 1 kompresor |
Hmotnost: | 72.5 |
Frekvence: | 50 Hz |
Rozměry (VxŠxH): | 1720x595x600 mm |
Možnost doplňkových služeb: | Ano |
Produkt naleznete v této kategorii
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Představení společnosti
Skupina Hisense je předním celosvětově působícím výrobcem smart technologických produktů, které výrazně zasahují do mnoha oborů spotřební elektroniky – konkrétně domácích spotřebičů, klimatizací, mobilních komunikačních zařízení nebo řešení pro infrastrukturu a zdravotnictví. Hisense je čtvrtým největším výrobcem smart televizorů na světě. Na trhu plochých televizorů v Číně je nepřetržitě jedničkou již takřka 14 let, dvojkou pak na trhu chladniček a čtyřkou na trhu klimatizací. Je jediným držitelem ocenění kvality na čínském trhu, který toto hodnocení získal již dvakrát. Za 50 let existence společnost vyrostla v globální gigant s přítomností ve 160 zemích a regionech s více než 90 000 pracovníky téměř po celé planetě. Společnost Hisense se zaměřuje na nejnovější technologické trendy a vyvíjí inovativní a uživatelsky vstřícná řešení, která mohou výrazně zvýšit kvalitu života. Své aktivity zakládá na silné distribuční síti po celém světě, zejména v Evropě. Hisense Europe má 27 obchodních jednotek, tři silná výrobní centra a čtyři centra výzkumu a vývoje po celé Evropě. Společnost sdružuje různé značky specializované na různé zákaznické segmenty. Tržby Hisense Europe za posledních několik let zaznamenaly stabilní růst a skupina má tendenci stát se jedním z předních evropských výrobců domácích spotřebičů a spotřební elektroniky s vyspělými funkcemi. Její vizí je stát se spolehlivou, stoletou společností, která dodává chytrá řešení s cílem zlepšit pohodlí a kvalitu života svých spotřebitelů.
V České a Slovenské republice je společnost Hisense zastoupena od roku 2015. Postavení si postupně buduje nejen v segmentu smart televizorů s úhlopříčkou od 32″ až do 100″ včetně laserových, QLED, miniLED nebo s patentovanou technologii ULED a všemi typy tunerů, ale i chladniček, praček, sušiček, klimatizací a malých domácích smart spotřebičů. Portfolio se bude stále v ČR a SR rozšiřovat.
Hisense je spojený nejen s technologiemi, jimž dává smysl, ale i se sportem. Je oficiálním partnerem největšího fotbalového svátku – Mistrovství světa ve fotbale, které se uskutečnilo v Kataru v roce 2022. Je také oficiálním partnerem prestižního prvoligového fotbalového klubu Paris Saint-Germain, Inter Milan, oficiálním sponzorem MS v ženském fotbale (Women EURO 2022) a také partnerem přední e-sportové organizace FNATIC. V České republice je sponzorem prvoligového fotbalového klubu SK Slavia Praha.
Hisense, známý svými inovativními technologiemi, prokazuje své angažmá také ve světě sportu. S hrdostí se podílel na podpoře světového fotbalu jako oficiální sponzor UEFA EURO v letech 2016 a 2020, FIFA World Cup v letech 2018 a 2022 a bude pokračovat v této roli jako globální sponzor UEFA EURO 2024. Tím Hisense potvrzuje své silné angažmá v podpoře mezinárodního fotbalu na nejvyšší úrovni.
K tomuto produktu zatím nikdo hodnocení nepřidal. Buďte první.